Wpis z mikrobloga

@JesteMlodyGzGdyni: Piszesz wyżej o sportowej bmw i jako przykład podajesz 320d? To szukasz sportowej odmiany czy najtańszej z najsłabszym silnikiem? xD
Jak serio chcesz coś mocniejszego i "sportowego" no to e46 330ci. Jak z nowszych ale najtańsze wersje no to chyba jedyną propozycją jest f30 320d. Z tym że musisz wiedzieć, że to auto jest średnie względem konkurencji, za to jednak pod każdym względem droższe. Zobacz sobie ile kosztuje wymiana rozrządu
  • Odpowiedz
@JesteMlodyGzGdyni: Nie polecam bo to auto jest po prostu nie warte polecenia pod każdym względem, ale na nic lepszego cię nie stać. Jak koniecznie chcesz nowsze bmw no to zostaje ci tylko f30 320d, za 50k znajdziesz taką no i myślę że 10k na serwis po zakupie powinno wystarczyć, bo od razu będzie trzeba zrobić rozrząd zapewne. Aczkolwiek moim zdaniem jest to totalnie nie warte tych pieniędzy auto, lepiej iść w
  • Odpowiedz
@JesteMlodyGzGdyni: Też jest troche problem bo w audi jest głównie jeden silnik, 2.0T i do ok 2014r miał on poważne wady konstrukcyjne. Od około 50-60k zaczynają się audi a3 8v (sedan bardzo ładnie wygląda), jest tam wersja 2.0T (już poprawiona) która nawet dobrze się zbiera + dobra skrzynia dwusprzęgłowa i napęd na 4 koła. Ale z tego co widzę to dla ciebie raczej ma to małe znaczenie więc mozesz przyoszczędzić i
  • Odpowiedz
@JesteMlodyGzGdyni: Ogólnie jeśli chodzi o serię F to silnik diesla będzie jedynym akceptowalnym wyborem w twoim budżecie. Ogólnie F30 to bardzo dobrze wykonane auto bez większych wad poza silnikiem N20 pre-lci. 318d lub 320d to dość rozsądny wybór ale zgadując, że będzie to bardziej 10 niż 5 letnie auto to zależy jak kto o to dbał. 320i, 328i to sinik N20 który w aucie za 50k będzie pewnie do wymiany albo
  • Odpowiedz