Wpis z mikrobloga

chciałbym się dostać na studia muzyczne na instrumentalistyke żeby być pewien swoich umiejętności Korepetytor powiedział mi że jest szansa na to

wiem że miałem różne pomysły (np.programowanie) ale to jest pewniaczek bo gram se od 6 lat ponad i nie zamierzam przestać...

Teraz jak jestem w szpitalu zapisuje sobie piosenki których będę się uczył jak wyjdę...lista jest już dość długa

#przegryw #pianino #studia #hobby
  • 26
@baton967
G minor bach -Luo Ni
Invention 13 - Bach
Suite et six doubles - Rameau
Summertine - Gershwin
Friedrich burgmuller - arbescque po.100
Bach - Badinerie
Mozart - Syphony no 40
La La land - epilogue
Passacaglia - Handel
Beethoven virus
Moonshadow on the mountain
The boje danube -johann Strauss
Tchaikovski - Valse Sentimentale
Alexander Rybak - Fairytail
Libertango
Valenki
Hungarian sonata
Czerny - the art of finger dexterity
Hungarian dance
@baton967: Teorię znasz? Na instrumentalistyce nie skupiasz się tylko na graniu, masz też kształcenie słuchu, historię muzyki, harmonię itd. jakieś pojęcie o formach muzyki musisz mieć, podobnie ze śpiewem. Jako że jesteś pianistą trafisz na chór, więc przydałoby się też podszkolić w tym rejonie.
Podziwiam za chęć podejścia na AM bez uczęszczania wcześniej do szkoły muzycznej (tak wywnioskowałam z postu), nie znam takich przypadków, ale kto wie ;)
Dobrze jest też
@wicia07 może korepetytor pier**li bzdury bo mi sie też to wydaje bardzo trudne ale daje sobie na to lata nauki, nie mówię że w przyszłym roku pójdę na studia(ale tak myślałem przed 30stka jakby się udało byłoby fajnie).
ale to jest pewniaczek bo gram se od 6 lat ponad


@baton967: Coś wydaje mi się za mało na skończoną średnią muzyczną. Masz? Bo poza dość wymagającym materiałem z grania, to jeszcze jest cała teoria do zdania, to wiesz, prawda? Na akademie się idzie już mając papier profesjonalnego muzyka, nie wiem czy w ogóle jest gdzieś możliwość zdawania bez ukończonej szkoły muzycznej II stopnia na instrumentalny.