Aktywne Wpisy
TfarukBartus +269
Nigdy nie zabrałem nic ze śmietnika aż do dzisiaj (lvl24), poszedłem wyrzucić śmieci a tu się okazało że ktoś wyrzucił 3 kartony gier, jako graczowi szkoda mi gier na płytkach więc zabrałem je ze sobą... W domu moim oczom ukazały gry zwykle, edycję specjalne, edycję kolekcjonerskie, a większość to gry dzieciństwa/nastoletnich lat, stan płyt w większości to 6/6 bądź 5/6 (ciekawe czemu wyrzucił taką kolekcje?), no cóż trzeba zamówić stacje płyt na
Heexi +117
wiem że miałem różne pomysły (np.programowanie) ale to jest pewniaczek bo gram se od 6 lat ponad i nie zamierzam przestać...
Teraz jak jestem w szpitalu zapisuje sobie piosenki których będę się uczył jak wyjdę...lista jest już dość długa
#przegryw #pianino #studia #hobby
G minor bach -Luo Ni
Invention 13 - Bach
Suite et six doubles - Rameau
Summertine - Gershwin
Friedrich burgmuller - arbescque
Podziwiam za chęć podejścia na AM bez uczęszczania wcześniej do szkoły muzycznej (tak wywnioskowałam z postu), nie znam takich przypadków, ale kto wie ;)
Dobrze jest też zakręcić się wśród profesorów na AM gdzie chcesz iść - tj weź jakieś korki u któregoś profesora, zazwyczaj naprowadza na to co chcą usłyszeć na egzaminach wstępnych.
I odpuściłbym te 'piosenki' nie z repertuaru klasyki, chyba że chcesz iść na jazz, a nie instrumentalistykę. Koniecznie jeden z większych utworów Chopina - jakas ballada, scherzo; etiudy Liszta, sonata Beethovena, dobrze znać jakikolwiek koncert fortepianowy (wszyscy absolwenci PSM potrafią grać przynajmniej jedna część jakiegoś koncertu), Bach - fugi i preludia. No i oczywiście wszystko na pamięć :)
A i pamiętaj, nie są to piosenki tylko utwory.