Wpis z mikrobloga

Proszę o pomoc w wybraniu hostingu na blog + jakiś mały własny sklep. Nie oczekuję dużo miejsca/transferu ale raczej stabilności i bezproblemowej obsługi. Dodam, że celuję raczej w międzynarodową społeczność i całość będzie prawdopodobnie w języku angielskim. Ktoś coś poleca? Nie wiem też jaka byłaby najlepsza końcówka, chyba .com (albo .net lub .org)?
#hosting #domena #blog #sklep #rozwojosobisty
  • 7
  • Odpowiedz
@Davidvia0

dopisz tag danielmagical albo profeamista15k to się zleca profesjonaliści i coś Ci podpowiedza...

co do domeny...
net jest dla portali typowo internetowych. nie dla sklepu.

org jest dla organizacji charytatywnych, non-profit, nie ruszaj.

com jest właśnie dla sklepów międzynarodowych, dla komercji. I to jest wybór dla Ciebie.

co do hostingu... nie wiem, nie znam się. Hostingi często podaja uptime, jest to parametr ile czasu w ciągu na przykład doby strona jest
  • Odpowiedz
@Davidvia0: Sprawdź naszą ofertę. Hosting od 24,99 zł netto za rok. Będziesz naprawdę zadowolony. Cała przestrzeń użytkownika znajduje się na dyskach NVMe.
Posiadamy bardzo niskie ceny planów hostingowych oraz odnowień domen.

Co zyskasz?

-Określone zasoby CPU i pamięci RAM
-Panel DirectAdmin
-Tanie rejestracje i odnowienia domen
-Brak limitów transferu
-Szybkie dyski NVMe
-PHP 5.6-8.2
-Litespeed & Redis
-Autoinstalator i menadżer Wordpress
-Darmowe Certyfikaty SSL (Let's Encrypt oraz ZeroSSL)
-SSH
-Cron
  • Odpowiedz
@Davidvia0: Zerknij na seohost.pl mam od kilku lat i jestem zadowolony. No i najważniejsze to czego oczekujesz - szybka pomoc techniczna, odpisują mi na każde zapytanie bardzo szybko, a nie jak w jednym z największych (nie będę wymieniał) hostingu że na drugi dzień( ͡° ͜ʖ ͡°) Do tego autoinstalatorem których jest kilkadziesiąt zainstalujesz sobie Wordpressa (blog) i sklep (Magento,
PrestaShop czy co tam chcesz).

A i też
  • Odpowiedz
@Davidvia0: Cześć, zapoznaj się z naszą ofertą https://hostido.pl/polecam/WYKOP