Wpis z mikrobloga

Osobiście uważam że piątka wyszła najlepiej pod względem balansu. Nie ma tam nadmiaru zbędnych umiejętności w przeciwieństwie do poprzedników. Grając Lochem idziemy w magię zniszczenia, Przystanią w magię światła i praktycznie każda frakcja jest z jednej strony unikalna a z drugiej strony w 99% przypadków trzymamy się sztywnych standardów. W dwójce balans to jeden wielki xD gra na androida w czasie jazdy zajebista ale strzelcy padają po każdym oblężeniu, chłopi na starcie, ork wyglądający jak świnia. W trójce multum bezużytecznych zdolności i upośledzonych herosów na start, overpowered Zamek i Nekropolia, W czwórce zbędną zdolność zarządzanie przez którą spowalnia progres bohatera. Każdy bohater musi rozwinąć walkę by cokolwiek znaczyć i na wyższych lvl rozwalać całe armie z buta (widać to idealnie w dodatku TGS), czwórka w założeniach miała być bardziej unikalna od poprzedniczki (każda frakcja posiada osobną szkołę magii ale niestety wydano wczesną wersję i z 9 miast ostało jeno 6,5). Wybór jednostek na papierze ok i w siódemce wyszło znakomicie choć wybór pomiędzy Dżinem a Nagą, łOgrem a Cyklopem, Jadowitym glutem a Wampirem jest niesprawiedliwy. Szóstkę traktuję jako eksperyment a siódemkę jak zaszlachtowanie marzeń 6-letniego gównioka który po powrocie ze szkoły jako jedyny grał w co innego niż inni i czekał na kolejne pudełka na święta a został pozbawiony tych marzeń przez najbardziej bezduszną korpo w dziejach ludzkości. #homm #heroes3 #heroes4 #homm5 #homm3 #heroesofmightandmagic

Najbardziej zbalansowana odsłona to:

  • Homm I xD 1.5% (1)
  • Homm II 1.5% (1)
  • Homm III 60.0% (39)
  • Homm IV 9.2% (6)
  • Homm V 18.5% (12)
  • Homm VI 0% (0)
  • Homm VII 1.5% (1)
  • Homm VIII (pozdro dla kumatych) 7.7% (5)

Oddanych głosów: 65

  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Skorvez_957_: jedynka to grywalna nie była nawet w dniu premiery, dwójka jest spoko bo na kalkulatorze odpalisz, w trójkę to stare dziady grały, były młode więc gra kultowa, czwórki prawie nikt nie lubi bo mu nie działała na komputerze z komunii ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Skorvez_957_: HOTA ładnie zbalansowal nekro i zamek tez, dodał więcej fajnych ficzerow, bo widzę ze Twoja ocena trójki jest conajwyzej z Shadow of death
  • Odpowiedz
  • 0
@bb89 zamek jeszcze jak się uprzeć można uznać za op przed hotą, ale nekropolia w żadnej części/wersji nie była op xd op pewnie zobaczył, że można mieć tysiące szkieletów i myk zamek op
  • Odpowiedz
@Lefty: Nekro oczywiście jest OP, pierwsze walki mogą być ciężkie, bo brak dobry sztrzelców i szybkich jednostek. Nie bez powodu zawsze było banowane na turniejach i w Hota musieli osłabić nekromancje o połowę.
  • Odpowiedz
  • 1
@Otsego_Amigo @Lefty @bb89 @Lefty @Thapchan @bb89: Jestem zdziwiony wynikiem z opowieści zawsze pamiętam że trójkę krytykowano za brak balansu przygłupie AI kompa. i w zasadzie każda część Nie uwzględniłem Hota choć gram głównie w Hota (nie tak często jak w 4 I 5) ale to jednak fanowskie arcydzieło. Ale nawet w Hota nie poprawili kilku zbędnych umiejętności I bohaterów. Nekro czy Zamek w trójce zawsze
  • Odpowiedz