Aktywne Wpisy
psiversum +99
Polski YouTube to jest mega syf. Kto to ogląda? Przecież te wysrywy nie mają żadnej wartości. Nawet te niby zabawne nie są wcale śmieszne i znacznie bliżej im do żenady. A już o kabaretach i standuperach nie ma co się rozwodzić.
Mam w subskrypcjach kilka polskich kanałów, prawdziwe perełki i cieszę się, że znam więcej języków niż ojczysty. Nawet ten durny, brzydki i zepsuty angielski się przydaje, bo znacząco powiększa pulę kanałów,
Mam w subskrypcjach kilka polskich kanałów, prawdziwe perełki i cieszę się, że znam więcej języków niż ojczysty. Nawet ten durny, brzydki i zepsuty angielski się przydaje, bo znacząco powiększa pulę kanałów,
ShinpuTokubetsu +695
Anegdota. W robocie pracowała z nami w zespole taka starsza (ok. 60 lat) "supervisor" jak to się ładnie nazywa w korpo teraz. Któregoś razu ktoś zagaduje, że bierze z żoną kredyt na mieszkanie.
A ona, że ohoho bardzo się dziwi, że ludzie teraz tak się zadłużają. Ona z mężem nigdy nie miała kredytu i swój obecny dom pobudowali za gotówkę, a i działkę też za gotówkę. No, ale do tego trzeba ciężkiej
A ona, że ohoho bardzo się dziwi, że ludzie teraz tak się zadłużają. Ona z mężem nigdy nie miała kredytu i swój obecny dom pobudowali za gotówkę, a i działkę też za gotówkę. No, ale do tego trzeba ciężkiej
Nawet nie tyle z #play i ich usługą "play360", a dokładnie z firma partnerską która trzyma piecze nad usługą - DigitalCare.
Wylał mi się wyświetlacz, tył obudowy w moim Xiaomi był popękany, postanowiłem więc podjąć kroki w celu naprawy.
Wysłałem telefon w ramach usługi naprawy za którą rzecz jasna płacę, telefon był sprawny, z małym uszczerbkiem na przodzie i tyle.
Odpowiedź po paru dniach:
"Ekspertyza wykryła uszkodzenie płyty głównej, telefon się resetuje. Płać Pan 800zł, to naprawimy, albo liczymy Pana za ekspertyze"
No ale telefon się nie resetował w momencie wysyłki, plus ekspertyza na zasadzie "zepsuło się" jest warta jak milion 30 lat temu.
Tudzież postanowiłem zgłosić temat do UOKIK, napisałem maila z zaleceniami od UOKIK, i w zwrotce dostałem, że albo naprawiam całość, albo wcale mi nie naprawią, no ale płacę za ekspertyzę. No to cóż, napi3rdalamy się. Czekam na zwrotną wiadomość od UOKIK, następnie rzecznikowi praw konsumenta będę zatruwał czas. Ale mam nadzieję że wywalczę swoje. Jeżeli mieliście z owym Digitalcare przyjemność, proszę dajcie znać, może się dowiem czegoś na moją korzyść.
#play #uokik #oszukujo #digitalcare