Wpis z mikrobloga

Pytanie do ludzi, którzy jeżdżą manualami. Jeśli jedziecie przykładowo na 5 biegu, i wiecie że musicie się zatrzymać np. przez czerwone światło, to hamujecie i zatrzymujecie się na 5 biegu, czy hamujecie i wraz z tym redukujecie biegi? Jak to wygląda u was na codzień?
  • 10
@Averoeees: hamuje na 5, przy odpowiedniej predkosci zmieniam od razu na 3 i na 3 już do zatrzymania raczej. Zawsze hamuj silnikiem bo to skuteczniejsze i bezpieczniejsze a jakieś #!$%@? o dwumasach niech sobie opowiadają dalej razem z tymi #!$%@? od #ufo bo to ten sam sort ludzi
@Marcinxxx: i ciagle #!$%@? o nich wiesz jak widać. Poza tym ile chcesz tym autem zrobić? Dwumasa to cześć eksploatacyjna przewidziana na ileś tam km i wymiana. W mieście mniej w trasach więcej wytrzymie. Kupując nowe auto mam to w #!$%@? bo za 5 lat max go sprzedam i biorę następne a następny niech się martwi.
@Voyo: Auto z dwumasą co jest u mnie ma 460kkm na ori zestawie sprzęgła inni wolą zmieniac nawet co 50kkm dla mnie lepiej. Auto ma u mnie dożywocie dobrych aut sie nie sprzedaje chyba że sie kupuje jednorazówki co 5 lat :D
Mnie nie stać na stare auto. Zarabiam nim i ma być sprawne temu biorę nowe, z rozszerzona gwarancja i jak coś nawet wysiądzie dostaje zastępcze do paru godzin. Wyleczyłem się z trzymania niby dobrych aut. Wszystko pieknie, wszystko porobione i w najgorszym momencie coś #!$%@?. Robie 50k rocznie wiec te 460k co masz u sobie robie w mniej niż 10 lat czyli ciagle młode auto niby. Mamy gwarancje na 5 lat i