Wpis z mikrobloga

@Shellthorn: Ja im dam stracona ( ͡ ͜ʖ ͡)
Poza tym z rok temu oddawałem ten sam monitor i po około trzech tygodniach przysłali mi nowy, więc nie wiem co teraz #!$%@?ą
@kutafonixor: Zapomniałem o liście który dostałem 10 dni od dnia oddania sprzętu o treści:
" W nawiązaniu do reklamacji numer... przedstawiam stanowisko sprzedawcy w przedmiotowej sprawie.
Towar został przekazany do profesjonalnego serwisu, w celu przeprowadzenia ekspertyzy technicznej.
Jeśli zgłaszana wada zostanie potwierdzona i nie wynika z nieprawidłowej eksploatacji, zaproponujemy bezpłatną naprawę urządzenia w przypadku, gdy serwis potwierdzi taką możliwość. Oznacza to, że na podstawie art. 560 KC, sprzedawca nie uwzględnia wniesionego
@Shellthorn: Właśnie jestem po rozmowie z działem obsługi klienta. Dowiedziałem się, że monitor jest nienaprawialny i że sklep czeka na jakieś potwierdzenie/pismo o nienaprawialności i potem to już będę mógł sobie wybrać czy chcę zwrot hajsu czy nowy monitor.
A sprawa się przeciąga, bo serwis ma jakieś "opóźnienia". #!$%@? mi tu coś i chyba będę musiał to omówić z jakimś rzecznikiem ( ͡º ͜ʖ͡º)