Wpis z mikrobloga

Czy mógłby ktoś przytoczyć przykłady stron e-commerce, albo screenów ciekawych rozwiązań, które pokazują jak przedstawić stronę produktową w niekonwencjonalny sposób (nie klasyczny koszyczek, kup teraz itp.)? Chodzi o rozwiązanie, które dobrze oddaje charakter marki i jest powiewem świeżości w stosunku do szablonowych rozwiązań? Branża dowolna, najlepiej odzieżowa, ale nie jest to najbardziej istotne.

#uxui #figma #grafikakomputerowa #grafika #webdesign #ecommerce #ux #ui
  • 8
  • Odpowiedz
Nie ma takich, sklep ma miec konwersję i user ma nie suzkać opcji produktu, dodania do kosyzka czy innych oczywistych rzeczy. Oczywiście moim zdaniem. Chyba, że to naprawde topowa marka gdzie są zapisy i kolejki na produkty wrate setki tysięcy czy miliony baksów - to wtedy można wszystko.
  • Odpowiedz
@GoddamnElectric: Zastanawiałeś się może, dlaczego większość branży e-commerce wybiera te szablonowe rozwiązania? Sklep to nie Luwr. Klient ma w 5 minut wrzucić produkt do koszyka i bez problemów za niego zapłacić. Liczy się wskaźnik konwersji, a nie doznania estetyczne właściciela sklepu.
  • Odpowiedz
@sm_m: O dokładnie! Pomijając fakt, że jakoś u mnie na kompie ta strona dziwnie chodzi, szukałem czegoś w tej konwencji właśnie. Jak jeszcze znasz takie, albo wiesz pod jaką frazą podobnych projektów szukać, daj znać :D
  • Odpowiedz
@Logytaze: Doskonale zdaję sobie sprawę jak powinien wyglądać sklep i czemu większość wygląda tak, a nie inaczej. Ja jednak nie robię teraz sklepu, tylko potrzebuję przykładów do celów analityczno-dydaktycznych ( ͡° ͜ʖ ͡°) Nawet tych, które nie są wzorowe pod kątem UX, ale nadrabiają czymś innym. Nie jakieś totalne badziewia, ale po prostu pokazujące alternatywne podejście do tematu
  • Odpowiedz