Wpis z mikrobloga

Alternator ma 5 miesięcy, już trzeci wymieniałem od 2 lat! I znów dziś kontrolka akumulatora się pokazała, odpaliłem na nowo i znikła, lądowanie na akumulatorze 14.30v.... akumulator ma 3 msc może, około 12.2v pokazuje sam aku. Co byście zrobili? Jeździli,skoro znikła czy od razu do mechanika?

#mechanikasamochodowa #samochody #motoryzacja
  • 17
  • Odpowiedz
  • 0
@PiotrFr: Właśnie nie wiem, w poprzednim zaczęło dudnić łożysko, i nie ładowało. W tym po wyskoczeniu kontrolki i ponownym odpaleniu przejechałem kilka km, i nie było kontrolki a ładowanie jest. Czeka mnie powrót do domu nocą, lasem, łącznie 30km xD
  • Odpowiedz
@agareas: Może jakiś inny odbiornik zbyt mocno obciąża alternator? Miałem podobny problem, dwa alternatory mi padły w około rok, wyszło na to że wentylator wariował, włączał się i wyłączał tak co 2-3 minuty
  • Odpowiedz
@agareas: Nie jest to przypadkiem BMW E90 2.0D? Te alternatory słyną z zawodności bratu padł, kupił używkę która pochodziła pół roku kupił regenerowany z gwarancją który padł po nieco ponad roku (i był 2x droższy niż inne regenerowane do innych samochodów, bo firma regenerująca mówiła że one mocno padają i stąd cena) i chyba ten drugi regenerowany pochodził najdłużej.
  • Odpowiedz
@agareas: być może jeśli raz się świeci kontrolka i ładowania brak a po ponownym odpaleniu jest ok to może zwyczajnie nie wzbudza się alternator
  • Odpowiedz