Wpis z mikrobloga

@gruby2305: @trzaichlac69 @SzalonyAndrzej @wujektadek @Bjornolf @Darkiii
Dzięki za odpowiedzi. Ogólnie auto kupiłem za grosze z dużym przebiegiem także to było kwestią czasu aż wyjdą typowo Volvovskie smaczki:
- przekładnia kątowa,
- z tyłu nie ma haldexa jest za to zbyt mocno spięta wiskoza,
- wymiana odmy,
- z wrzuceniu z p na d słychać stuk,
- wymiana oleju w skrzyni, dyfrze
- dosyć dużo pali bo za 100 zł przejadę około
@bubuch: To jadąc od początku

Kątówka: I tak, i tak mechanik będzie musiał ją zrzucić. Uszczelnienie kosztuje ok. 500 zł plus robota i olej.

Haldex: Najłatwiej będzie zobaczyć jaki błąd pokazuje komputer. Warto kupić nową pompkę oleju, olej i zestaw naprawczy sterownika. Czyli nowe uszczelki, nowe śruby i ew. Nowy czujnik ciśnienia (Do drugiej generacji haldexa były dwa rodzaje czujników). Tutaj może być z 1500/1800 plus robota.

Odma: W tym przypadku
@SzalonyAndrzej: Ja mam wiskozę haldexa jeszcze nie montowali w tym roczniku. Regeneracja przekładni kątowej bez demontażu i montażu to około 2500 zł :( a za wiskozę krzyknął 1800 zł ale też bez demontażu i montażu.