Wpis z mikrobloga

#ubereats uważajcie na swoje pieniądze na karcie!

#ubereats pobrał mi z konta 15zł, które jest w aplikacji oznaczone jako napiwek. Sytuacja miała miejsce 3 dni później po zamówieniu.
Ja jestem przekonany, że nie dałem napiwku i w nic nie klikałem aby go dać. Nie wyraziłem żadnej zgody aby dać napiwek.
Złożyłem oficjalną reklamację z prośba o zwrot 15zł, ponieważ jest to jakiś błąd w aplikacji / systemie.

Tłumaczenie się Ubereats: "Napiwek został już przekazany kierowcy, więc nie możemy Ci go zwrócić" oraz dalej, że "nie będzie zajmować się sprawą bo nie możemy Ci oddać pieniędzy"

Ktoś z was miał taką sytuację? Jak odzyskać pieniądze? Jak wiem, że to jest mała kwota, ale ja nie mam zamiaru pilnować czy ktoś pobiera mi środki z karty, bez mojej zgody i bez mojej jakiejkolwiek akcji.
lukasz-nurburgring - #ubereats uważajcie na swoje pieniądze na karcie!

#ubereats pob...

źródło: zamowienie

Pobierz
  • 9