Wpis z mikrobloga

Hej mam problem ze skrzynką e-mail w OVH Pro email, ogólnie obsługa przez Outlook Web Access (OWA) i szybkość jest zadowalająca. Ale od czasu do czasu klienci nie mogą wysłać wiadomości - dostając poniższy komunikat:

Temat: Nie można dostarczyć: xxx 78/01/2023


This is the mail system at host mo3004.mail-out.ovh.net.


I'm sorry to have to inform you that your message could not

be delivered to one or more recipients. It's attached below.


For further assistance, please send mail to postmaster.


If you do so, please include this problem report. You can

delete your own text from the attached returned message.


The mail system


<ksiegowosc@konger-rp.pl>: host mail.konger-rp.pl[195.78.67.33] said: 550 Email

blocked by bl.spamcop.net (in reply to RCPT TO command)

...


Support OVH najpierw wspomniał coś że zmieni IP dla usługi, niestety problemy zaczęły wracać, ostatnio dostałem odpowiedź, aby kontaktować się z google (gmail) i innymi operatorami :)

Uprzejmie informuję, w przypadku opisanych wiadomości serwer OVHcloud prawidłowo przekazał je do serwera odbiorczego gmail czy zenbox. Następnie serwery gmail,zenbox zdecydowały nie przyjąć tych wiadomości. Aby dowiedzieć się dlaczego, zalecam kontakt ze specjalistą od gmail i innych. Reguły zarządzające przyjmowaniem wiadomości są ustalane po stronie serwerów odbiorczych. Prosze o przekazanie wskazanych reguł przez operatorów serwerów odbiorczych, te informacje są niezbędne w celu kontynuacji weryfikacji problemu.


Macie na to jakiś pomysł?

#hosting #poczta #email #ovh
  • 2
550 Email blocked by bl.spamcop.net

@badyl: Jedną z metod walki ze spamem - zamiast nieraz karkołomnych prób filtrowaniania wiadomości tylko po treści - jest po prostu identyfikowanie adresów IP, z których jest wysyłana duża ilość spamu. Po iluś takich zgłoszeniach osoby lub organizacja zarządzająca taką listą adresów-spamerów (RBL) decyduje, że dany adres IP zostanie dopisany do tej listy. Potem - o usunięcie z takiej listy - musi zabiegać już zarządzający serwerem