Aktywne Wpisy
WielkiNos +181
LuckyStrike +14
Wyraźnie napisałem tam: " Nie zapraszam do dyskusji".
Nie minęła nawet godzina i ukazało się ponad 100 komentarzy z kwikiem rozhisteryzowanych półgłówków. Nikt nie potrafi tak celnie jak JA uderzyć w czułe struny motłochu!
Wszystkich zainteresowanych chińska motoryzacją, fabrykami i życiem w Chinach zapraszam na mój kanał YouTube
Na zdjęciu mój LEAPMOTOR C01 o którego wykopki się zesrały z zazdrości xD
#thebestofmirko #motoryzacja #bekazpodludzi
Nie minęła nawet godzina i ukazało się ponad 100 komentarzy z kwikiem rozhisteryzowanych półgłówków. Nikt nie potrafi tak celnie jak JA uderzyć w czułe struny motłochu!
Wszystkich zainteresowanych chińska motoryzacją, fabrykami i życiem w Chinach zapraszam na mój kanał YouTube
Na zdjęciu mój LEAPMOTOR C01 o którego wykopki się zesrały z zazdrości xD
#thebestofmirko #motoryzacja #bekazpodludzi
Jak już napisałem. Mróz nie szkodzi trwale bateriom litowo-jonowym
masz samochody elektryczne, które stoją w 20 stopniowych mrozach i jakoś nic się w nich nie psuje, a są w nich..takie same ogniwa litowo-jonowe. Jedyne co to póki ogniwa są zimne, to nie są w stanie oddać pełnej pojemności, czasowo i całkowicie odwracalnie
rower elektryczny czy hulajnoga też stoi na dworze i..i nic im się nie dzieje, choć
Może w autach i hulajnogach lepiej są te baterie osłonięte przed wiatrem.
Jest mała wysepka na baterii, lewy górny róg, tak na 2/3 powierzchni. Może tak było, a może nie.
ale o co mi chodzi - że jeśli to nie żywotność baterii, tylko podzespołów, to co mogę sprawdzić?
co przy niskich temperaturach jest znacznie bardziej zauważalne (bo na zimnie wydajność baterii spada)