Wpis z mikrobloga

@slawomiras
Bo wykopki zostały testerami zepsutego serwisu i udają, że nic się nie stało. XD

Ludzie bez syndromu Sztokholmskiego mają z tego pompę.

Tydzień minął, wykop nadal działa jak psia kupa.

Ja nic niemam do wykopu, nawet szacunku, ale mam do siebie i nie będę udawał, że wszystko jest ok.
Bo wykopki zostały testerami zepsutego serwisu i udają, że nic się nie stało. XD


Ludzie bez syndromu Sztokholmskiego mają z tego pompę.


Tydzień minął, wykop nadal działa jak psia kupa.


Ja nic niemam do wykopu, nawet szacunku, ale mam do siebie i nie będę udawał, że wszystko jest ok.


@Sarza01: po pierwsze to ty dzwonisz, po drugie skoro masz tak #!$%@? w wykop, to na #!$%@? się tutaj udzielasz jeszcze xD
@slawomiras: Taa masa tego, ale chyba to zaczyna wkurzać nawet samą społeczność hejto. Ale na szczeście to zjawisko wygasa, chociaż pewny jestem na 100% że każde potkniecie wykopa będzie wytykane i celebrowane na Hejto.

Ale jednocześnie za tymi memami i wpisami stoją te same osoby co publikowały to na wykopie jedynie w ocenzurowanej wersji aby bana nie wyłapać co nie grozi na hejto. Zwróc uwage że na wykopie pomijając rozpaczliwe wpisy
po pierwsze to ty dzwonisz


@bacaa90: przecież kretynie odpowiadam na OP. xD

po drugie skoro masz tak #!$%@? w wykop, to na #!$%@? się tutaj udzielasz jeszcze xD


@bacaa90: a to co nie mogę? zastanów sie kretynie o co ci chodzi?

cisnę bekę z tego gówna jakim jest wykop i będę to bekę cisnął tutaj i możesz mnie w pompę pocałować.

fajnie sie korzysta z zepsutego serwisu? Tylko cicho, bez
Co tam wchodzę to jakieś 1/3 contentu to kompleksy na temat wykopu XDDD


@JanuszKarierowicz: 1/2

druga połowa to #!$%@? jakie to #famemma jest toksyczne mimo, że jedynymi osobami które używają wyzwisk w tym #!$%@? to te z kijem w dupie którzy nazywają się "STARĄ GWARDIĄ HEJTO" xD
@slawomiras: zbieranina frustratów, którzy nie mogli odnaleźć sie na wykopie, niektórzy zakładają tam multikonta i przeklejają wpisy z #gielda i #nieruchomosc pod zajumanymi loginami z wykopu, plusują siebie i lizą jajka. Oczywiscie hejto z tego zadowolone bo wzrasta kliklalnosc :D
@slawomiras: Przecież ten koleś co dał ten komentarz to jedyne robił na wykopie to manifestował swoją schizofrenię pisząc jakieś #!$%@? historyjki, że niby z jego życia. xD
Im mniej takich czubków tu będzie tym lepiej