Aktywne Wpisy
Soothsayer +87
Jestem chyba jedną z nielicznych osób, które nie piszą ciągle, że wykop to ściek, bardzo lubię to miejsce i społeczność shitposterską, a to wszystko dzięki Wam moi drodzy obserwujący. Mam nadzieję, że 2024 będzie dla Was dobry i tego też wam życzę. kc :*
Mam nadzieję, że nikogo nie pominąłem
@kyIiejenner
@Hissis
@mdlejtecole
@Rockalypse
@McOfca
@CzosenWan
@zbrodnia_i_kawa
@Konrad2114
@Mr_3nKi_
@Theo_Y
@TypowyNalesnik
@Podstepny_kutafon
@koralgola
@Asamii
@JaNieGejJaPapiesz
@Pronan
@lukija
@Dzia-do-stwo
@Wrrronika
@Tajlosfit
@Nerlo_ajcats
@
Mam nadzieję, że nikogo nie pominąłem
@kyIiejenner
@Hissis
@mdlejtecole
@Rockalypse
@McOfca
@CzosenWan
@zbrodnia_i_kawa
@Konrad2114
@Mr_3nKi_
@Theo_Y
@TypowyNalesnik
@Podstepny_kutafon
@koralgola
@Asamii
@JaNieGejJaPapiesz
@Pronan
@lukija
@Dzia-do-stwo
@Wrrronika
@Tajlosfit
@Nerlo_ajcats
@
MirkoMax +290
Jak tam kochani? Pieski przygotowane na pokaz?
(⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
#sylwester #strzelajzwykopem #2023 #2024 #heheszki
(⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
#sylwester #strzelajzwykopem #2023 #2024 #heheszki
Mam problem z autkiem, a konkretnie przetwornikiem podciśnienia sterującym otwarciem zaworu EGR. Otóż ów zawór się nie otwiera (nie recyrkuluje spalin). Ze specyfikacji czujnika wynika że jest sterowany sygnałem PWM, gdzie jeden pin powinien mieć napięcie z przedziału 10-16V (myśle że chodzi tu o napięcie instalacji). We wtyczce znajdują się 2 piny, a napięcie między nimi na zapłonie wynosi 8,6V. Miedzy pinem 1 (prawdopodobnie ujemnym) a masą jest 3,65V a między pinem 2 (sygnałowym) a masą 8,59V. W specyfikacji także jest opisane, że przyłożenie napięcia zamyka zawór, a otwarcie jest realizowane przez modulację sygnału.
Czy to może być źródło problemu? Podciśnienie sprawdzone, zawór i przetwornik wymienione na nowe (pierburg)
Myślałem, żeby po prostu masę wziąć z innego przewodu lub innego miejsca w komorze silnika, jednak nie chcę upalić sterownika.
Auto to #bmw 118d, w sumie to jedzie normalnie, nawet chyba lepiej bo cały czas pobiera świeże powietrze, checka nie ma ale wolałbym mieć wszystko sprawne.
Co do egra to śmiga jak trzeba po skasowaniu błędu do momentu zgaszenia silnika wiec problemu szukałbym po drodze lub w samym ecu
Dalszą droga diagnostyki powinna polegać na sprawdzeniu przewodu z pinu 2 wtyczki dowtyczki