Wpis z mikrobloga

Pacjent to AirPods Pro 2. Zdałem sobie sprawę, że ANC znacznie osłabło (słyszę samochody na ulicy). Próbowałem czyścić majki wacikiem, ale bez skutku. Pozostaje mi coś poza serwisem?
#apple
  • 21
@Partiboi: imo, weszła aktualizacja która obniżyła skuteczność anc w tych AirPods pro 2 również je mam i również mi doskwiera ten problem, ale niestety niespecjalnie dużo da się w tym momencie z tym zadziałać ( ͡° ʖ̯ ͡°) imo niby mieli tym coś poprawić a jak widać więcej spaprali… zatem serwis imo nic tutaj nie zdziała
@Partiboi: oddawanie w ramach rekojmi zawsze jest najlepszym pomysłem, dodatkowo w 1 roku to sprzedawca winien jest udowodnić niezgodność produktu zd specyfikacja bądź wadę ukryta, możesz próbować… prawda jest taka ze jak Ci tego odmówią to zostaje uokik, miejski rzecznik praw konsumenta a potem pozew cywilny … podobna sytuacje mam ze #!$%@? tv Sony który po aktualizacjach się #!$%@? doszczętnie i uwierz #!$%@? się z tym jest co nie miara… na
@testaccount9432: W nowych airpodsach masz 3 tryby: redukcja hałasu, brak i tryb kontaktu. Tryb kontaktu pozwala Ci słuchać muzyki ale jak ktoś do Ciebie mówi jest to uwypuklone. Redukcja hałasu zeruje dźwięki otoczenia, ale zauważyłem że działa to gorzej niż gdy dostałem je nowe.
@Partiboi: mam to samo na swoich i kobiety airpodsach pro 2. To wina nowego firmware, swoje oddałem na serwis i dostałem decyzje o wymianie i mam je odebrać na dniach, ale pewnie i tak to nic nie da bo po kilku dniach same się zaktualizują. Babka na infolinii Apple zarzekała się, że to nie może być firmware i nie słyszała o takich przypadkach (xD), za to gość w stacjonarnym sklepie po
@megalol: naprawdę udało Ci się to zareklamować i przyjęli ? Wow! Jeżeli dostaniesz nowe daj znać koniecznie czy wgl to coś dało… No i pytanie ma przyszłość jak to reklamowałeś ? Wspomniałeś imo zd anc się pogorszyło z czasem użytkowania i tyle ? A no i kluczowe pytanie w jakim sklepie je zakupiłeś , i czy reklamowałeś u Apple czy tez w sklepie ? Ja jedynie po 2 miesiącach użytkowania zauważyłem
@Maciek952: przecież to jest jakaś komedia xd od razu po zakupie ani był bardzo przyjemny. Był wręcz porównywalny z Bose. Zrezygnowałem z Bose i nagle zacząłem słyszeć szumy, których nie powinno być. Na przykład auto na mokrej nawierzchni.
@Maciek952: Umówiłem rozmowę telefoniczną z konsultantem Apple, po opisaniu sprawy (pogorszenie anc), umówiła mi wizytę w pobliskim Cortlandzie. Po dwóch dniach od zostawienia słuchawek dostałem info, że wymieniają obie słuchawki. Nowe słuchawki dzisiaj przyjechały i je odebrałem, case został stary, dostałem tez komplet nowych gumek. Niestety nowe słuchawki przyszły już z firmware z którym oddawałem (5B58), nie czuć różnicy i jest tak samo jak przed oddaniem. Co do problemów z casem
@Partiboi: a to nie musisz mi mówić, ja również uważam że to jest totalna patologia, aby tym bardziej nie dało się cofnąć tego software na stałe, bo nawet jak się to zrobi one się same updatują po jakimś czasie... kiedyś wycinanie było mega spoko, teraz jest mierne... sam nie wiem co zrobić z tymi słuchawkami bo również mnie zaczyna to coraz bardziej irytować, stąd poleciało pytanie do @megalol odnośnie tego jak
@megalol: w centrum testów w WWA można przetestować dość sporą liczbę słuchawek z tego co pamiętam to tak FYI możecie tam podskoczyć jak nie macie daleko, a tak to ciężko niestety z dokanałowymi o testy, chyba że zakup poprzez amazon i zwrot jak nie podejdą bo Ci robią to totalnie bezproblemowo, mimo iż w literze prawa te śmieszne regulaminy z brakiem zwrotu bo higiena są bezprawne... ale sądzić się w sądzie
@Partiboi: uuuuu to Ci się trafiło, ale nawet jak wyjmiesz z etui ( o ile w nim je masz ) ? Mi w sumie tez nie skrzypi ale jest minimalny luz, imo gdyby nie to czasami lądowanie to w 100% spoko nie to co anc ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Maciek952: z tego co widzę w ustawieniach to nie przedłużyła się gwarancja apple. Tak jak pisałem, nic nie dała wymiana bo dostałem z tym samym firmware co oddawałem