Wpis z mikrobloga

  • 135
@EvilToy zapomniałeś dodać, że na tym zdjęciu na dole pobudowane są mega przejezdne obwodnice (a nawet kilka) a na zdjęciu na górze tranzyt prowadzony jest ta drogą
  • Odpowiedz
@EvilToy: Utopia lewaków do zmuszania ludzi do ich wizji, bo ich umysła jest ograniczony na tyle że nie wiedzą że ile jest ludzi tyle jest potrzeb. Ścieżka rowerowa szerokosci auta, w zime nie jest wykorzysta, w przypadku zderzenia aut duza szansa ze dostanie rowerzysta. Autobusy to sa dobre dla studentów, osob starszych i dla tych co maja wiecej czasu na dotarcie na miejsce. Autobusem wszedzie nie dojedziesz. Miasta powinny być
  • Odpowiedz
  • 22
@Marty_Mcfly87

Ścieżka rowerowa szerokosci auta, w zime nie jest wykorzysta,


Ale to wina polskiej mentalności a nie ścieżki xD w Skandynawi gdzie zimy masz dużo dłuższe i surowsze nie mają problemu ze śniegiem. Ale tam ddry odśnieża się na równi z ulicami a nie traktuje je jak składowisko śniegu z drogi
  • Odpowiedz
a bo k0nfa nie zaczęła już walczyć nawet z transportem publicznym stosując absurdalną argumentację bez linku do ich "obliczeń"? xD


@Kryspin013: akurat te obliczenia są w pełni poprawne. Stosuje się do tego prawo czwartej potęgi. Nawet w artykule z którego wziąłeś tę grafikę piszą, że obliczenia są prawidłowe. To, że konfa manipuluje to inna sprawa.
KaiserBrotchen - > a bo k0nfa nie zaczęła już walczyć nawet z transportem publicznym ...

źródło: comment_1673786627t5mbNCMhRrrmWWlx83UHFd.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@Kryspin013: masz jeszcze obliczenia. Przyjąłem wartość obciążenia osi samochodu osobowego na pół tony oraz 6 ton dla osi autobusu - te wartości są jak najbardziej realne. Przy takich danych współczynnik równoważności wynosi 20736 czyli koło 20 tysięcy o których pisali.
Wykorzystanie czwartej potęgi powoduje, że każda nawet minimalna zmiana będzie w znaczący sposób zmieniać wynik.
KaiserBrotchen - @Kryspin013: masz jeszcze obliczenia. Przyjąłem wartość obciążenia o...

źródło: comment_1673787196CAjdfKD8iRqlgrN9w7g9HQ.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
teraz miasta kreowane są dla wybranej grupy - dla kierowców samochodów


@mel0nik: chyba we Wrocławiu nie byłeś przez ostatnie 10 lat ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Ogau: To jest piękne jak tu ludzie robią istne piekło z autobusów czy podróżowania czymkolwiek innym niż swoim samochodem. Ani ja ani moi rodzice, ani ja nie mamy ani prawka ani auta więc całe życie bus/nogi/rower po mieście. I wcale nie jest tak źle. Oczywiście, nie jest perfekcyjnie. Autobusy się spóźniają, czasem jest dużo ludzi albo ktoś śmierdzi. Ale zawsze można przejść kawałek. Korona nie spadnie jak raz na pół
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@EvilToy: Utopia lewaków do zmuszania ludzi do ich wizji, bo ich umysła jest ograniczony na tyle że nie wiedzą że ile jest ludzi tyle jest potrzeb. Ścieżka rowerowa szerokosci auta, w zime nie jest wykorzysta, w przypadku zderzenia aut duza szansa ze dostanie rowerzysta. Autobusy to sa dobre dla studentów, osob starszych i dla tych co maja wiecej czasu na dotarcie na miejsce. Autobusem wszedzie nie dojedziesz. Miasta powinny być
  • Odpowiedz