Wpis z mikrobloga

Co byście wybrali do zakupu wybór stoi pomiędzy dwoma yamahami (125)

-Jedna jest czarna, 2009 rok, po swapie silnika z 2019 roku który teraz ma przejechane 11k,
- druga jest niebieska, zdecydowanie bardziej podoba mi się wizualnie, przebieg 33k, rocznik 2013, droższa o 700 zł, do wymiany opona, linka sprzęgła, hamulec.

Jestem kompletnym amatorem jeżeli chodzi o motocykle i nie wiem czy nie bać się tego przebiegu w tym drugim

#motoryzacja #motocykle #yamaha
  • 28
@tomasz-mewa napisał właściciel że linka do wymiany, a oglądać nie byłem jeszcze no ale raczej jak pojadę już po któryś to wezmę, bo sam z siebie to się za bardzo nie znam żeby ocenić niestety jak działa, dwa są na takich wioskach że mechanik 40/50 km dalej jest od nich
@zozol1950: to pierwszą z tym swapem bym odpuścił nie wiadomo kto to robił i czy nie podpicowal typowo na handel. Przebiegu nie ma co się bać jak dobry serwis był. Pierwsze co sprawdź ramę czy nie ma pęknięć i czy nie było dzwona. Zobacz czy ogranicznik nie był wyrwany. Druga sprawa silnik zobacz jak pracuje na zimnym i na ciepłym czy dobrze odpala jak biegi wchodzą.
@zozol1950 ile wyjściowo kosztują bo to że 700 zł różnicy nic nam nie mówi. Napisałes co do wymiany w niebieskiej a nie ma informacji o czarnej. Różnica wyglądu między egzemplarzami to sprawa drugorzędna, tym bardziej, że obie są ładne, to najładniejsza 125 na rynku.
@zozol1950 to tak ceny pospadały? Czy to jakieś ogryzki. Pamiętam, że rok temu chodziły po 10+. #!$%@?ąc od tego, że kolega kupił taką za 10k netto, nowa z salonu. ( W 2010 roku) Prawda jest taka, że real zweryfikuję, bo narazie to gdybanie, żebyś nie wpadł na pomysł że wybierzesz która zanim je jeszcze zobaczysz. Pozatym nie nastawiaj się też, że kupisz któraś z nich, kup pierwszy dobry egzemplarz, który trafisz, a
2009 rok, po swapie silnika z 2019


@zozol1950: Na pewno nie tę xD

do wymiany opona, linka sprzęgła, hamulec.