Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 9
O kant dupy ten #blackpill. #redpill ma rację, że status i majątek są bardzo ważne. Odkąd jestem programista 10k, kupiłem spoko autko i ubieram się dobrze to wiejskie dziewki same zagadują gdzie w podstawówce, gimnazjum i technikum dla nich nie istniałem, a jestem nadal melent 168cm wzrostu. Wiem, że nie są zainteresowane mną przez mój wygląd czy charakter, a przez mój portfel co nie zmienia faktu, że czasami ich zachowanie i słowa pokryte grubą warstwą podtekstu seksualnego kierowanego wobec mnie powodują, że ego wywala mi ponad skalę. Kilkukrotnie zapraszały mnie na lokalne imprezy/ogniska, ale za każdym razem odmawiałem, ale jak ponownie dostanę taką ofertę to już nie odmówię, ale wpierw wazektomia, bo nie chcę dać się naciągnąć na dzieciaka i nie planuję mieć dzieci.
Narka #przegryw, #divyzwykopem i frajerzy z #neet.
  • 22
@Valfoutre: @drylu09: plot twist: tak naprawdę to zapraszały go naciągary z pobliskich klubów, które wyszukują właśnie takie ofiary na ulicach i zapraszają na lokalną „imprezę” xD Widzę, że gość serwuje sobie blackbluepilla.

Ale dobrze. Następnym razem nie odmawiaj. Wielki i stanowczy samcu alfa. Idz. Jeżeli jesteś taki pewny, że nie masz zamiaru z żadną być to po co ci wazektomia? Skoro masz pieniądze to stać cię będzie na badania na
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
tak naprawdę to zapraszały go naciągary z pobliskich klubów, które wyszukują właśnie takie ofiary na ulicach i zapraszają na lokalną „imprezę” xD Widzę, że gość serwuje sobie blackbluepilla.


@tropiebobry: naciągary, które znam od szkoły XD

chłop został zaproszony na ognisko czy imprezę bo wiedzą, że ma kasę i będzie można się za darmo nażreć a już sobie wmawia, że lecą na niego. Urojenia manleta


@drylu09: i uknuły super spisek, że