Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 156
@Pepe_Roni: #!$%@? gościu.

Gdyby nie takie reklamy to w życiu do przeciętnego człowieka korzystającego z internetu by nie dotarli.

Media Expert też ma takie reklamy i co upadają? Możecie być sami sobie winni za żylowanie ich kuponów i zakładanie 40 różnych maili.
@Norbercikk Raczej oni sami są sobie winni. Oferty coraz słabsze, kupony lipne (milion kuponów po złotówce, a jak przyszło co do czego, to dotyczyły one promila ofert), obsługa klienta lipna. Kiedyś sprzedawca poleciał w kulki, anulował zamówienie i straciłem kupon na kilkanascie złotych. "Przykro nam bardzo, nic nie możemy zrobić, kupon wykorzystany". Do tego cwaniakowanie na wysyłkach. Pokazuje się w wyszukiwarce, że wysyłka darmowa, dodaje do koszyka i się okazuje, że darmowa
@Pepe_Roni: Chińczyk nie podumał, że jak w kraju jest konkurencja to grube miliony na marketing nie pomogą, ale można przynajmniej p0laków robaków trochę upokorzyć.
@Norbercikk: no mnie na przykład też #!$%@?ą ciągłym #!$%@? tu "okazja!!!!! Mordo nie przegap tylko teraz mordo " a za tydzień znowu okazja i "jak taniio mordo tylko 9999,99 cebulionów tylko teraz taniej o zajebiste 69 cebul"
Media Expert też ma takie reklamy i co upadają?


@Norbercikk: to porównanie nie ma sensu. Media Expert puszcza takie reklamy w TV i targetuje januszy i grażyny z pokolenia 40+, którzy o internecie gówno wiedzą. Shopee zastosowało taką samą strategię, ale do pokolenia nłodszego o 20-25 lat i znającego się na internecie, co było bez sensu.
Twoje #!$%@? to typowe #januszemarketingu xd nie masz pojęcia o czym piszesz, kampania swoje zadanie w pełni wykonała :)


@enzojabol: jeżeli #!$%@? ludzi i alienacja klientów było celem, to jak widać udało im się znakomicie

Informacje że targetowali się do grupy 20-25 opierasz na czymś konkretnym?


Gdyby nie targetowali m.in. tej grupy odbiorców, to news nie wzbudziłby takich emocji, bo wykopki nie miałyby wyświetlanych reklam.
@SzitpostForReal: Alienacja? Xd Dzięki tej #!$%@? reklamie po kilku dniach cala Polska wiedziała że coś takiego jak Shopee w ogóle istnieje. Efekt osiągneli wręcz natychmiastowo.

A z tą grupą docelową to tak jak myślałem, opierasz to twierdzenie absolutnie na niczym.
Alienacja? Xd Dzięki tej #!$%@? reklamie po kilku dniach cala Polska wiedziała że coś takiego jak Shopee w ogóle istnieje. Efekt osiągneli wręcz natychmiastowo.


@enzojabol: i co z tego, jak widać po dzisiejszym newsie o wyjściu ta strategia okazała się porażką. Tylko właśnie ameby marketingowe mogą mówić o sukcesie, bo ich wiedza/kompetencje kończą się na liczbie wejść na stronę lub znajomości marki, a ignorują kompletnie przychody i zyski firmy, bo to
@SzitpostForReal: Strasznie daleko idące wnioski wyciągasz, takie typowo Januszowe - „wychodzą z Polski znaczy że to przez #!$%@? reklamy” xd Biznes tej skali jest znacznie bardziej złożony i czynników było na pewno bardzo wiele. A akurat działania reklamowe chociaż #!$%@? to były skuteczne i tyle. Ta kampania nie miała za zadanie nic więcej jak zbudować rozpoznawalność marki. I to się udało doskonale. Po bardzo krótkim czasie ledwie kilku tygodni KAŻDY w
@enzojabol: gdyby kampania zakończyła się sukcesem, bo musieli zakładać jako sukces zdobycie wystarczająco dużej liczby klientów, to by nie wychodzili z Polski.

Dlatego, po raz kolejny, po tym co piszesz widać, dlaczego marketing robiony pod kliknięcia nie ma sensu.
@SzitpostForReal: Dlatego po raz kolejny pokazujesz że nie masz o marketingu pojęcia. Początkowa kampania ta od „na szopi pi pi pi” wyszła im swietnie - rozpoznawalność zbudowali. Najwidoczniej coś poszło nie tak później chociaż pewności nie mam, powodów ich tak nagłego wyjścia mnóstwo mogło być - zmiana strategii, skoncentrowanie się na innych rynkach itd.
@Norbercikk
@Bpnn może i tak, może i nie. Ja lubię robić zakupy online, co chwilę mam ochotę kasę na coś wydać, ale to shopee wydawało mi się jakies kiczowate. Nigdy z tego nie skorzystałem. No więc nie do każdego trafił ich marketing, a co nieco by na mnie zarobili.