Aktywne Wpisy
Deykun +638
Kiedy cenówka jest tak dobra w oszukiwaniu klientów, że pracownicy zmęczeni kłótniami proszą o dokładniejsze czytanie.
(zdjęcie z internetów, nie mam lepszej jakości)
#biedronka
(zdjęcie z internetów, nie mam lepszej jakości)
#biedronka
xmadesio +12
#samochody #motoryzacja
Zanim zacząłem pracować moim celem było E46 330.
Jak już na nie uzbierałem to bardziej mi się spodobało E92 i porzuciłem E46. Gdy miałem hajs na E92 i zobaczyłem, że mustang jest w zasięgu ręki to porzuciłem E92 a potem mustanga na rzecz 435i.
Wczoraj przeglądając samochody widzę, że trochę dokładając zamiast BMW mogę mieć Caymana 2.7 2014r.
Zawsze to lepiej brzmi jak ktoś zapyta:
K: Czym jeździsz?
J: Porsche
Zanim zacząłem pracować moim celem było E46 330.
Jak już na nie uzbierałem to bardziej mi się spodobało E92 i porzuciłem E46. Gdy miałem hajs na E92 i zobaczyłem, że mustang jest w zasięgu ręki to porzuciłem E92 a potem mustanga na rzecz 435i.
Wczoraj przeglądając samochody widzę, że trochę dokładając zamiast BMW mogę mieć Caymana 2.7 2014r.
Zawsze to lepiej brzmi jak ktoś zapyta:
K: Czym jeździsz?
J: Porsche
#shopee #takaprawda
@Pepe_Roni: ##!$%@?
Gdyby nie takie reklamy to w życiu do przeciętnego człowieka korzystającego z internetu by nie dotarli.
Media Expert też ma takie reklamy i co upadają? Możecie być sami sobie winni za żylowanie ich kuponów i zakładanie 40 różnych maili.
@Norbercikk: to porównanie nie ma sensu. Media Expert puszcza takie reklamy w TV i targetuje januszy i grażyny z pokolenia 40+, którzy o internecie gówno wiedzą. Shopee zastosowało taką samą strategię, ale do pokolenia nłodszego o 20-25 lat i znającego się na internecie, co było bez sensu.
@enzojabol: jeżeli #!$%@? ludzi i alienacja klientów było celem, to jak widać udało im się znakomicie
Gdyby nie targetowali m.in. tej grupy odbiorców, to news nie wzbudziłby takich emocji, bo wykopki nie miałyby wyświetlanych reklam.
A z tą grupą docelową to tak jak myślałem, opierasz to twierdzenie absolutnie na niczym.
@enzojabol: i co z tego, jak widać po dzisiejszym newsie o wyjściu ta strategia okazała się porażką. Tylko właśnie ameby marketingowe mogą mówić o sukcesie, bo ich wiedza/kompetencje kończą się na liczbie wejść na stronę lub znajomości marki, a ignorują kompletnie przychody i zyski firmy, bo to
Dlatego, po raz kolejny, po tym co piszesz widać, dlaczego marketing robiony pod kliknięcia nie ma sensu.
@Bpnn może i tak, może i nie. Ja lubię robić zakupy online, co chwilę mam ochotę kasę na coś wydać, ale to shopee wydawało mi się jakies kiczowate. Nigdy z tego nie skorzystałem. No więc nie do każdego trafił ich marketing, a co nieco by na mnie zarobili.