Wpis z mikrobloga

Wiecie czego mi brakuje? Tibijki mi brakuje. Brakuje mi jak jeszcze 4 lata temu miałem swój team codziennie graliśmy expiliśmy biliśmy bossiki gadaliśmy śmieliśmy się na discordzie / tsie. Dzisiaj już jak wracam do gierki to pogram Godzinę- Dwie i już mi się nie chce. Dajcie mi jakąś motywację żeby wrócić do gierki bo bardzo chcę ale jakoś nie mogę nie wiem co ze mną...
#tibia
  • 20
@cutecatboy: Też się tego obawaim. Ale wiesz z czym jest problem? Problem jest z tym że ja mam dopiero 20 lat :( W tibię gram od 6 roku życia jak mój starszy brat mi ją pokazał :(. Teraz żadna gra mnie już nie cieszy tak jak kiedyś. Pogram Chwilę i wyłączam i scrolluje jak debil fb czy Mirko.
@RasowyKundel: ja nie jestem wiele starszy od ciebie, a pociąg do gierek straciłem tak mniej więcej pod koniec studiów, jak zacząłem chodzić do roboty. Teraz czasami kupuję coś na switcha, ale pogram chwilę i już mi się nudzi. A potem tylko najbardziej żałuję wydanej kasy xD i żeby nie było to nie problem ze skupieniem, bo na książkach czy autystycznym majsterkowaniu potrafię spędzić godziny, a gierki już tak nie cieszą (
@Vadzior: Jestem na bieżąco co i jak wszystko wiem. Oglądam streamy coś wejde czasami przejdę się po depo ale jak już chcę gdzieś iść coś poexpić to mi nagle się wszystkiego odechciewa. Więc wtedy odpalam inną gierką i tam to samo. I tak w kółko aż w końcu nic nie odpalam i nic mi się nie chce. Nie ogarniam siebie.
@RasowyKundel: to ja odwrotnie, wolę olać pracę (rozwój, lepsze zarobki) kosztem czasu który mogę poświęcić na komputer
Olałbym zarobki x10 gdyby wiązało się to z dużym poświęceniem czasu.