Wpis z mikrobloga

Uważajcie jakbyście robili zakupy w #mediaexpert, ponieważ sklep posiada "dwa cenniki" - jeden sklepowy, drugi internetowy. Domyślnie klienta traktuje się tam jak frajera i liczy się droższą cenę, czyli sklepową. Dopiero po zwróceniu uwagi, że w necie mają niższą cenę to zostanie nam policzona cena internetowa.
Pani przy kasie udawała głupią, że ona nic nie wie że ceny się często zmieniają itp. Co ciekawe, jak wspomniałem że na necie jest taniej to szybko na kasie wyskoczyła cena internetowa, mimo że pani rzekomo o niczym nie wiedziała ( ͡º ͜ʖ͡º)

#zakupy #elektronika i może trochę #afera
  • 11
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 6
@tylko_dresowy_styl_: to jest akurar fakt, najlepsze jest to, że na przykład mi nie chcieli sprzedać odkurzacza w cenie Internetowej, musiałem sobie kliknąć, dopiero odebrać na drugi dzień to, co przyszło. Oczywiście próby wypchnięcia dodatkowej gwarancji (ale to nie tylko u nich).
  • Odpowiedz
@znienackowy: telewizor ostatnio kupowałem, gościu przy kasie takie cuda opowiadał żeby tylko sprzedać gwarancję.... dawno nic równie żałosnego nie slyszałem :D
Jeszcze beszczelny był, gada od 5min więc mu przerwałem i mówię "gwarancji nie biorę" a on do mnie z tekstem "pan mi da skończyć" :D
  • Odpowiedz