Wpis z mikrobloga

Cześć, prawie 3 miesiące temu reklamowałem 2 opony w jednym z salonów Mercedes-Benz. Nie jest to moja pierwsza 'nieprzyjemność' obcowania z nimi i serwisowania tam samochodu, więc sprawę chciałbym załatwić pisemnie. Do dziś nie mam żadnej odpowiedzi o przyjęciu/odrzuceniu reklamacji, a jeśli dobrze rozumiem ustawę i przepisy, to po 14 dniach bez odpowiedzi uznaje się reklamację za uznaną. Chciałbym więc złożyć pismo 'narzucające' im wymianę opon na nowe. Czy ktoś był w podobnej sytuacji gdy serwis/sklep sie nie odzywa? Jakiś przykład pisma lub co w nim zawrzeć by przypomnieć że minął im termin i narzucić ten sam ale nowy produkt?

Ps. Samochód w leasingu MB-Leasing więc rozmowa z UOKIK nic nie da - zajmują się tylko sprawami osób prywatnych

#reklamacja #gwarancja #mercedes #pytanie
  • Odpowiedz