Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
Tak tylko napiszę. Dziś rano jak szedłem z synem do sklepu ten zwrócił mi uwagę na to, że podwozie samolotu jest wypuszczone. Spojrzałem w stronę samolotu i fakt. Było wypuszczone. Mieszkamy w Warszawie w bloku nad którym większe samoloty odlatują w swoją drogę. Z balkonu widzimy Okęcie a samoloty wzbijajace się w powietrze latają nad nami kilka(naście) razy dziennie dziennie. I faktycznie. Samolot miał wysunięte podwozie i nie schował go aż do końca obserwacji wzrokowej. Dla nas to dziwne, bo nad naszym blokiem zawsze podwozie jest już schowane. Nawet duży samolot (czyt. Antonow z maseczkami) jak odlatywal to już miał schowane podwozie. Obserwowaliśmy go do kiedy się dało i jak wspomianilem do samego końca nie schował podwozia. Nie znam się, ale wzbudzilo to mój niepokój (sam jeayem pilotem ultralekkim). Nie mam nr do pazp więc zadzwoniłem pod 112 podzielić się nietypową obserwacją. Uznałem że lepiej się podzielić informacją i ew. kogoś poinformować. I teraz, nie oceniając czy zrobiłem źle czy dobrze dzwoniąc na 112, tam nie wiedzieli co z tym fantem zrobić. Powiedzialem ze nie mam tel do pilota żeby go spytać czy wsystko ok. Dali mi numer do (cytat) centrali lotów. Zadzwoniłem. Tam mi powiedzieli ze to jakiś nr technicznego wsparcia i jak chce uzyskać informację o lotach to mam dzwonić gdzie indziej. Poinformowałem że ja nie chce uzyskać informacji, tylko ją przekazać. Zlali mnie... Dramat. Cała sytuacja pokazuje, że jakbym widział dziurę w samolocie to 112 nie pomoże a kolejny nr tel otrzymany od 112 też nie pomoże.... Lot był z Warszawy do Los Angeles

#lotnictwo #dreamliner
  • 8
  • Odpowiedz
@WyciszaneZakladki: Wrona wiedział, że ląduje bez podwozia. Przeleciał nad całym oceanem wiedząc, że może dojść do takiej sytuacji. Nie wiedział dlaczego podwozie nie chce wyjść. Złamał zresztą przepisy FAA dotyczące lotu z usterką hydrauliki, przez co nigdy już nie wrócił jako kapitan do rejsów do USA.