Wpis z mikrobloga

Odkupiłam sobie od @odjutraodwyk trochę próbek #perfumy i jaram się jak głupia, mimo że wcześniej z perfumami niewiele miałam do czynienia i długo wydawało mi się, że wystarczy znaleźć swój zapach i nigdy go nie zmieniać XD.
W każdym razie chyba zostanę na tagu na dłużej. To trochę jak cukierki, których wszystkich na raz nie da się zjeść, choćby się chciało, i do tego dietetyczne!
Podzielicie się swoimi początkami perfumowymi? Co Was wciągnęło? Macie jakieś rady dla żółtodzioba?
Pobierz LaKarolina - Odkupiłam sobie od @odjutraodwyk trochę próbek #perfumy i jaram się jak ...
źródło: comment_16723323833z64LyYcda7tyW4ylU9E59.jpg
  • 18
@Seshxyz: właśnie widzę tutaj sporo wspomnień o arabach i jestem tak zielona, że nie wiem o co chodzi, domyślam się tylko, że ich definicja fajnego zapachu jest nieco odmienna od naszej. A co do pochopnego kupowania to właśnie dlatego zaczynam od próbek do przetestowania na spokojnie w domu. Flakon kupię tylko taki, którego już będę pewna(ʘʘ).
@testowy_test: akurat mam na ręce Mancerę aoud violet i wstępnie trafiła do zielonego pudełeczka, ale to tylko pierwsza runda, na pewno skoro już mam te próbki to dam sobie czas na decyzję. Jeśli nadal będę chciała to może pójdę w jakieś odkupienie od kogoś, kto już to zrozumiał, żeby nie przepłacać.
@LaKarolina na początku też byłem zakochany, jak Ci się podoba to Twoje szczęście i trzeba nosić. W perfumach jest tylko osobista opinia, nie ma czegoś takiego jak absolutna prawda wiec to tylko moja sugestia. Z własnego doświadczenia wiem, że po czasie wszystkiego się pozbyłem od nich jak poznałem prawdziwie jakościowe kompozycję.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@LaKarolina: flakony z ubytkiem są super ;) szczególnie, że osobiście wolę mieć 5 zapachów po 20ml niż jedną 100 ;)