Wpis z mikrobloga

@czlowiek_z_lisciem_na_glowie: IMO lag który jest podczas streamingu dla mnie to za dużo. Grając w strzelanki czy inne gry gdzie trzeba mieć szybki czas reakcji to doprowadzało mnie to do szewskiej pasji. Nie wiem czy na Stadii/GeForce Now to dalej występuje (podejrzewam że tak). Swojego czasu używałem Onlive. Co prawda miałem o wiele słabszy internet + technologia była przestarzała, ale pewnych rzeczy nie przeskoczysz
@Dupazbita W sumie ciekawe jak z lagiem przy streamingu jest przy nowych technologiach jak 5G/WiFi 6/światłowód. Stawiam, że technologia sieciowa będzie się ciągle rozwijała, więc problem laga może być minimalizowany.
@Morys0856: Podejrzewam że w pewnym momencie technologia faktycznie może to umożliwić bez największej bolączki czyli laga. Sporo się tego nawarstwia jeżeli chodzi o streaming. Sygnał od użytkownika wejściowy dochodzący do serwera, potem serwer musi to ogarnąć i kolejne opóźnienie, a potem wysłać sygnał i tutaj kolejna bariera. Żeby gra była komfortowa pewnie całości by musiała wynieść jakieś bardzo małe wartości. Pewnie są osoby dla których liczy się bardziej to że mogą