Wpis z mikrobloga

@151346136 i tak NHTSA będzie miała do tego dostęp. Ciekawe natomiast jak będą wyglądały statystyki po mergu i czy V11 przyniesie nam single stack. Póki co wszystkie zanotowane wypadki były na AP. na FSD nie było zadnych wypadków a cała flota to ponad 200 000 aut i miliony zrobionych mil. Oczywiście statystycznie to kwestia czasu aż się ktoś rozwali na FSD.
kolejny raz słysze że musk idzie z kimś na wojne, a on ani razu nigdzie nie szedł, a zazwyczaj odwrotnie. Okoniem stawali bankierzy, korporacje paliwowe, PETA, a w przypadku tesli i spaceX to nawet państwo/instytucje państwowe.

Każdy ma problem z tym że ktoś chce ukroić jego tortu ¯\_(ツ)_/¯
@151346136: Artykuł który wstawiłeś porównuje autopilota Tesli do Forda.
I to nie jest tak że autopilot Tesli jest gorszy, wręcz przeciwnie, jest lepszy, dlatego kierowcy zbyt mocno ufają systemowi. Ten od Forda w mieście ciężko włączyć i nie radzi sobie zbyt dobrze. Moim zdaniem to jest główna przyczyba że incydentów z Fordem jest mniej bo jest rzadziej używany i intensywniej monitorowany przez kierowcę.
Na FSD jest podobnie, do tej pory trzebabyło
kolejny raz słysze że musk idzie z kimś na wojne, a on ani razu nigdzie nie szedł,


@OjciecPracz: przecież sam Musk użył takiej retoryki

https://www.businessinsider.com/elon-musk-war-tim-cook-apple-twitter-app-store-advertising-2022-11

choć usunął tweeta ale masz opis tekstowy

Musk also knocked the 30% fee that Apple takes from most sales through the company's App Store, tweeting a photo of a highway sign with two options: "Pay 30%" or "go to war," with a car choosing the "go
@zibizz1 kiedy Sandy Munro testował "blue cruise" ( czy jak to się nazywa) to usłyszał od pracownika Forda z którym jechał, oraz dostał komunikat, że na ostrzejszych zakrętach musi przejąć kontrolę nad kierownicą bo inaczej auto sobie nie poradzi xD. Potem w swoim podcaście mówił że testował większość dostępnych autopilotów na rynku i prawie wszystkie to "crap" ¯_(ツ)_/¯
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@mepps: zgadzam się. W VW włączyłem sobie line assist i to kupa, tempomat adaptacyjny z automatem za to złoto, praktycznie cały czas włączony.

W Tesli autopilot jest świetny i nie radzi sobie tylko że skrętem 90stopni. Najbardziej podoba mi się że żeby go włączyć wystarczy dosłownie odrobina lini na drodze i potem już może jechać bez żadnego oznakowania