Wpis z mikrobloga

#wykopots

Szybkie pytanie bo nie chce mi się przez tag szukać.

Geron w końcu poszedł po rozum do głowy i zrobił mocno progresywny exp rate, czy dalej sytuacja jak z ostatniego otsa - czyli topka nolife ucieknie z poziomem, a normalni na cyklopach przez miesiąc będą siedzieć xD

Przez słowo progresywny exp rozumiem np coś takiego:
0-100 poziom x10 exp
100-200 poziom x2 exp
  • 33
@Hekun: #!$%@? tam, po 3 dniach ots do #!$%@? bo komu się chce nolifić to nie te czasy że ma się na gre po 10h dziennie. Wejdziesz takim 50 lvlem grając po 2h dziennie zobaczysz, że w topce juz 200 lvle i nie ma już ochoty się logować bo żeby zobaczyć cokolwiek ciekawego albo nawet zrobić głupie anhi to minie tydzień.
@Murasame: no teraz jest tak w #!$%@? progresywny exp, że nie ma znaczenia o którym poziomie mówisz to topka ucieka xD To nie dla mnie

Jest różnica jak topka ma 200 a reszta ma 100 to wtedy możesz normalnie pograć bo nie zschodzisz na pół sdka. W sytuacji jak topka ma 200 a normalni mają 50 lvl to jesteś na 1 strzała.
@BananowyKrol:

bo komu się chce nolifić to nie te czasy że ma się na gre po 10h dziennie


No właśnie o to chodzi, że gry dzisiaj dostosowują się do graczy, którzy nie mają już tyle czasu na granie co kiedyś. Problem z ots jest taki, że najgłośniejsi są ci, którzy są najbardziej uzależnieni od tej gry i mają na nią najwięcej czasu. Ci, którzy tworza największą część graczy, szybko się zmęczą
@Hekun: No ja właśnie jestem fanem tego jak przeciętny gracz może w miarę łatwo osiągnąć pułap niezabijalności przez jednego znudzonego gracza. Nie ma się wtedy takiego uczucia, że jest się mega w tyle i trzeba organizować ekipy i walczyć raczej gildiami, żeby skutecznie zabijać innych.
@Hekun Byl pomysl na inny rodzaj progresji expa. Co jakis czas (np. co tydzien) podbijany bylby rate dla niskich przedzialow. Jezeli topka po tygodniu ma np. 100-140 lvl, to exp dla przedzialow 1-80 wzrastalby o powiedzmy 50%. Po kolejnym tygodniu topka by byla w okolicy np. 200 lvla, to przedzial 1-150 dostaje kolejne zwiekszenie o 50% (zwiekszanie expa jest multiplikatynwe - dwa podbicia o 50% to w sumie 125% wiecej expa). Dzieki
@coaa Nie eliminuje to niestety problemu ze skillami postaci, ale mysle, ze mozna dodac jakiegos questa. Analogiczne do przykladu z ratem wyzej, quest na skille moglby wychodzic co tydzien. Pierwszy tydzen - nagroda np. dla knighta: skille 70/70. Drugi tydzien - nagroda dla knighta: skille 85/85 itd.
@Hekun: @Murasame:

Na serio nie wiem co wy macie z tym hejtem na ludzi, którzy po prostu lubią i potrafią expić.

Rozumiem, że idealnie by było gdyby ci najlepsi expili po 12h na najlepszych miejscówkach i mieli 150lvl, a jakiś casual biegający po cyklopach miał 120lvl, żeby przypadkiem ten pierwszy za daleko nie uciekł. I tak za szybko nie da się uciec właśnie przez exp progresywny, który jest od samego
@Amasugiru: Problem pojawia się na ostatnim etapie przed śmiercią serwera kiedy część ludzi chce nadal grać ale przez niski exp rate mają na tyle niskie poziomy, że wystarczy jeden znudzony gracz, żeby biegać po mapie i utrudniać grę innym.
@Amasugiru: no topka ucieknie i dlatego będzie mniej casuali. Bo uwierz mi to nie jest ten sam fun grać 50 poziomem jak 250 autystyk z wykopu ma cie na strzała.

To ma być serwer dla casuali, bo taka jest większość potencjalnych graczy wykopots. Ludzi, którzy nie grali x czasu i chcą pograć po długiej przerwie, nie mają super team huntu, nie znają najlepszych miejscówek tylko chcą spędzić dobry czas.

Chcesz
@Hekun:

Obecny stan w tej wersji exp rate moim zdaniem próbuje być serwerem dla hardkorowych graczy gdzie 90% społeczności serwera to casuale


Częstym problemem wykopots jest właśnie to, że na jego temat dyskutują głównie hardkorowi gracze, starają się go dostosować do siebie, a potem się dziwią czemu przeciętniacy się po jakimś czasie zniechęcacają a zostają sami ludzie, którzy grają codziennie po kilka godzin.
@Hekun:

no topka ucieknie i dlatego będzie mniej casuali. Bo uwierz mi to nie jest ten sam fun grać 50 poziomem jak 250 autystyk z wykopu ma cie na strzała.


Po pierwsze zdecyduj się, czy to są faktycznie casuale skoro dają #!$%@? o to, kto jest w topce. Bo to brzmi na ludzi, którzy po prostu chcą "zarobić, ale się nie narobić." Żaden chłop z topki nie będzie tracił fraga na
Amasugiru - @Hekun: 

 no topka ucieknie i dlatego będzie mniej casuali. Bo uwierz m...

źródło: comment_1671711311WGSJFnNXecRCaVeF9ujEYV.jpg

Pobierz
@Amasugiru:

Po pierwsze zdecyduj się, czy to są faktycznie casuale skoro dają #!$%@? o to, kto jest w topce. Bo to brzmi na ludzi, którzy po prostu chcą "zarobić, ale się nie narobić." Żaden chłop z topki nie będzie tracił fraga na jakiegoś casuala lvl 50 co sobie wyrmy klepie. Jeśli kogoś boli "ja mam niski level a on wysoki" to jest to tylko mogę powiedzieć picrel, może jeszcze rozdajmy expa
@Amasugiru: Nie ma nic pomiędzy exp rate z testowego serwera i tego normalnego?

Jaki w ogóle będzie exp końcowy (po wybiciu 100 lvl)? Bo z tego co pamiętam, to ja po wbiciu 100 lvl miałem takie wrażenie, że ten mnożnik jest na tyle mały, że już lepiej jest poświęcić ten czas na pogranie na realu na jakimś serwerze gdzie jest dużo wykopków.
Nawet nie chodziło o topkę a o tą głupią