Wpis z mikrobloga

#rower: Przewaga napedow mechanicznych nad elektryka, gora dol okolo 4 cm przy nowym haku ale na mechanicznej grupie naped chodzil bezblednie zas elektryka nie chce i skacze na kasecie. Po naprostowaniu juz jest dobrze nawet na tyle, ze nie trzeba regulowac tylnej przerzutki jak zaleca instrukcja bo idealnie siedzi na piatej koronce. U mnie jest teraz 14 stopni to bym sie przejechal sprawdzic ale nie moge. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Jak przewidywalem na przerzutce 105 chyba da rade wsadzic kasete 11-42 choc takich shimano nie produkuje. 11-36 tez chyba bo ich nigdzie nie ma.

Moj naped:

korba sram red 12sp 48T z pomiarem mocy, lancuch force 12sp flat top (na innym korba umiera)
przerzutka 105 7150
kaseta 105 11-34
klamki ultegra 8150

Powinno byc zgodnie z planem ale to sie okaze na ulicy. xD
4x80 - #rower: Przewaga napedow mechanicznych nad elektryka, gora dol okolo 4 cm przy...

źródło: comment_16714538020Vyb4wurjTnpij9xgqKG64.jpg

Pobierz
  • 6
@4x80: Ale jednak z jakiegoś powodu snujesz rozważania nad wsadzaniem do szosy kasety z 42 zębami, więc chyba czasem brakuje ci przełożenia.

Może i ma to sens, jeżeli mieszkasz na super nizinie, gdzie największe wzniesienie, to podjazd pod wiadukt. Ale chcesz sobie zrobić wypad w góry i kaplica.

Ja po prostu osobiście nie widzę żadnego sensu w zastosowaniu napędów 1x ani na szosie, ani w mtb. Ogranicza to strasznie uniwersalność roweru,
@Tropical9: napęd 1x ma jedna konkretna przewagę nad 2x.

- nie ma przedniej przerzutki ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Imo to gowno w terenie jak nawali blota więcej przeszkadza niz pomaga.

W szosie jednak, przednia przerzutka potrzebna mimo wszystko.