Aktywne Wpisy
dondon +124
Marciniak #!$%@?ł po całości. Spalony był wątpliwy, nie powinien przerwać tylko dać dograć i ewentualnie sprawdzić.
#mecz
#mecz
McBreed +37
zajebisty początek przygody z legią cudzoziemska, #!$%@? mnie z lotniska, bo zamykają o 23.
Teraz siedzę na ławce, przykryty pod jedną kurtka z wloskim milfem (dżentelmen), a dookoła jakieś arabskie dziewczęta, jakiś rusek i hindus XDD
bus do Paryża o 8 rano, zapowiada się ciekawie
#czujedobrzeczlowiek #nocnazmiana
Teraz siedzę na ławce, przykryty pod jedną kurtka z wloskim milfem (dżentelmen), a dookoła jakieś arabskie dziewczęta, jakiś rusek i hindus XDD
bus do Paryża o 8 rano, zapowiada się ciekawie
#czujedobrzeczlowiek #nocnazmiana
Opel insignia.
Myślałem, że węższe będą lepsze na śniegi.
@salvador5000 im szersza opona tym większa przyczepność, zarówno latem jak i w ziemie. Węższa opona może zadziała lepiej w jakichś bardzo specyficznych warunkach ale na śliskim asfalcie najważniejsza jest większa powierzchnia styku która zapewni większą szansę na złapanie przyczepności. Na wyprawę po lodzie założysz raki a nie łyżwy, na głęboki śnieg rakiety a nie szczudła. Dlaczego przy oponach chcesz zrobić na odwrót?
Szersza opona może pracować dłużej = może być wykonana z innego typu kompozytu ("gumy") który będzie zużywać się szybciej (opona jest szersza = jest jej więcej = może zużywać się szybciej) zapewniając lepszą przyczepność.
Stricte sama szerokość nie ma znaczenia. - ale bierz szerszą :)
Na lód zakładasz raki bo powierzchnia styku jest mała. Jak zdejmiesz raki to przecież powierzchnia styku podeszwy jest większa niż kilkunastu punktów raków.
Bieżnik na zimowej jest też jakby bardziej wgryzający się, wygląda na "rzadki", więc powierzchnia styku opony z nawierzchnia jest mniejszy. (pomijam skład gumy zimowej).