Wpis z mikrobloga

Czy warto bawić się w usługi projektowania wnętrz? Z ofert które otrzymałem wychodzi mi za moje 41m2 ok 4-7k. Mieszkanie deweloperskie, ale ja totalnie nie wiem jak wszystko ugryźć. Chciałbym na paru rzeczach oszedzic tzn nie chce się bawić w kuchnie od stolarza tylko wziąc system Metod bo z tego co widziałem jest naprawdę dobry a te stolarskie kuchnie 2-3x droższe i często gorszej jakości. Myślałem, żeby przejśc się do Ikea na poczatek i wydac te 30zl na projekt - ale póki co mam tylko rzut mieszkania bo odbiór za 3 tygodnie. Jest sens?

Tylko, ze ja totalnie nie znam się na tym - nie wiem co połączyć ze sobą zeby idealnie wykorzystać miejsce w mieszkaniu. Ewentualnie jakieś programy polecacie do tego?
#remontujzwykopem #remont #urzadzanie #projektowaniewnetrz #wykonczenia
  • 9
@pawelczixd: Moim zdaniem jak się nie znasz, to warto do kogoś się udać. Nawet jeśli nie projektant, to na przykład budowlaniec który będzie ci robił wykończenie może doradzić gdzie gniazdka dać, ścianki przestawić itp. Późno się ogarnąłeś skoro odbiór zaraz, bo na etapie robót można zmiany wprowadzać jak się dogada z deweloperem
@pawelczixd: Warto iść do projektanta. Potraktuj ten koszt jako punkt całego wykończenia wnętrz, a nie dodatkowa usługę. Projektant doradzi Ci rozkład gniazdek, gdzie dać zlew a gdzie zmywarkę żeby było wygodnie do życia, jakie szerokości szuflad i gdzie żeby talerze były pod ręka jak masz gotowy obiad itd. Maja masę super patentów. Warte każdej złotówki.
@pawelczixd: Z kuchnią moge ci coś pomoc, jak wyślesz rzut z wymiarami, coś może doradzę. Mogę teżprojekt machnąć jakiś ale architektem nie jestem, więc musiałby się określić jakie wzornictwo
Jak pójdziesz do architekta, to koniecznie z referancjami, bo to co niektórzy projektują, to lepiej już samemu podumać xD
@pawelczixd byłem dokładnie w twoim położeniu - mieszkanie ciut większe, koszt wyszedł mi ok 8k (projekt + nadzór nad ekipą)