Wpis z mikrobloga

Zgłosiłem tv #lg do gwarancji model z 2020r. skontaktował się ze mną serwis LG żeby wysłać zdjęcia itd. po kilku dniach otrzymałem SMS że stacja serwisowa LG skierowała do gwaranta wniosek o wymianę produktową. Mają zadzwonić w ciągu kilku dni ustalić szczegóły. Na czacie LG dowiedziałem się że nie otrzymam takiego samego tv z 2020 bo już ich nie produkują tylko zaproponują nowszy. Tyle że jak spojrzałem na ich tv z serii Nanocell to robią je gorsze niż wtedy, matryca 60 Hz ja mam 120 Hz, bez FreeSync, Dolby Vision itd. Czy mogę w takim wypadku żądać zwrotu gotówki?
#gwarancja #telewizory #pytanie #pytaniedoeksperta #reklamacja
  • 4
  • Odpowiedz
@bolsonn: Przy gwarancji to producent decyduje jak ją załatwi (powinno to być opisane w warunkach gwarancji), jakbyś korzystał z rękojmi to co innego ale znów trudniej skorzystać z niej w drugim roku bo nie ma domniemania że wada istniała w chwili zakupu. Mimo to myślę że jak bedziesz asertywny to może się uda by jednak zwrócili gotówkę albo wymienili na tv o podobnych parametrach
  • Odpowiedz
@darek-jg: w Gwarancji LG nie jest to szczegółowo opisane, jest tylko zapis: "5. Wady ujawnione w okresie gwarancji usuwane będą bezpłatnie, w możliwie krótkim terminie, nieprzekraczającym 14 dni, licząc od daty przyjęcia sprzętu do naprawy." Tyle że jak widać nie będą naprawiać.
Jest to drugi rok gwarancji, zostały tylko 2 miesiące do końca i tv był kupiony z allegro więc nie chciałem się bawić w rękojmie.

@Drmscape2: Oby
  • Odpowiedz