@Mega_Smieszek według jakichś wywiadów co oglądałem, na pomysł wpadli Naughty Dog tworząc Uncharted. 2007, więc chronologicznie przed pozostałymi wymienionymi tutaj
@Mega_Smieszek: jeden z twórców Dishonored prowadził wykład, w którym opowiadał dlaczego pewne elementy muszą być "bardziej widoczne" i w skrócie jest tak, bo deweloperzy są leniwi, a gracz jest głupi ( ͡°͜ʖ͡°)
@Mega_Smieszek: chyba Kacper Pitala kiedys zrobil material o tym na tvgry. W skrocie to stosuje sie takie sztuczki zebt gracz sie nie zgubil i zeby zachować plynnosc rozgrywki. To nie tylko jest farba ale bardzo czesto sztuczki ze światłem
@Mega_Smieszek: @sic0r: kiedyś miałem problem skończyć Fallout 1 Z PORADNIKIEM bo nie mogłem wpaść na to że można wejść do kanału przez właz w ziemi w mieście ghuli. A teraz masz wszystko podświetlone
@hieronimgieroslawski: Ja nie wiem czy Far Cry 3 jako pierwszy czegoś podobnego nie wprowadził głównie przy tych ich wieżach co skanowały teren.
tam to już bylo
2007, więc chronologicznie przed pozostałymi wymienionymi tutaj
@hieronimgieroslawski:
A mirrors EDGE i wszystko na czerwono?