Wpis z mikrobloga

chyba zaczęło się od rebootu tombridera z 2013 a później to chyba wszyscy zaczęli stosować


@hieronimgieroslawski: Ja nie wiem czy Far Cry 3 jako pierwszy czegoś podobnego nie wprowadził głównie przy tych ich wieżach co skanowały teren.
  • Odpowiedz
  • 26
@Mega_Smieszek według jakichś wywiadów co oglądałem, na pomysł wpadli Naughty Dog tworząc Uncharted.
2007, więc chronologicznie przed pozostałymi wymienionymi tutaj
  • Odpowiedz
@Mega_Smieszek: jeden z twórców Dishonored prowadził wykład, w którym opowiadał dlaczego pewne elementy muszą być "bardziej widoczne" i w skrócie jest tak, bo deweloperzy są leniwi, a gracz jest głupi ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Mega_Smieszek: chyba Kacper Pitala kiedys zrobil material o tym na tvgry. W skrocie to stosuje sie takie sztuczki zebt gracz sie nie zgubil i zeby zachować plynnosc rozgrywki. To nie tylko jest farba ale bardzo czesto sztuczki ze światłem
  • Odpowiedz