Wpis z mikrobloga

Czy skorzystanie z firmy sprawdzającej samochód przed zakupem to jest dobry pomysł, czy oni raczej kantują?

Nie znam się totalnie na #motoryzacja, stoję przed pierwszym zakupem i wpadł mi w oko model spod #warszawa, a sam jestem z wrocławia.

Póki co znam znalazłem, że bardzo reklamuje się autotesto. Za sprawdzenie auta za 29500 chcą 600 ziko.

#samochody
  • 28
@sasik520: ja korzystałem z Motoraporter. Jakieś 5-6 lat temu. Ogółem byłem zadowolony mimo drobnych potknięć jak niedziałający subwoofer (przepalony bezpiecznik) i brak w raporcie przednich czujników parkowania przy ich istnieniu w rzeczywistości. Ale ogólnie samochód został profesjonalnie sprawdzony i właściwie do tej pory jedyne problemy wynikają z eksploatacji.
@sasik520: mam nadzieję że widziałeś że to 65 tysięcy ( ͡º ͜ʖ͡º)
Ale tak ogólnie to to jest dziennikarz motoryzacyjny z prawdziwego zdarzenia, swoje programy prowadził pewnie w większości telewizji, ogólnie zjadł zęby na motoryzacji i jest fachowcem.
Natomiast z tego zalinkowanego wpisu na wykopie wynika że zlecenia sprawdzenia auta traktuje po macoszemu i że go nie do końca polecają.

Korzystałem z usług pana Jacka. Na początku wszystko ok, do momentu umowienia. Miał od razu umówić się z kupującym, o czym dam zapewniał że ma czas. Niestety umawiał się kilka dni, potem kilka dni wysyłał zdjęcia, raportu nigdy nie wysłał (doplacalem 150 złotych do sprawdzenia komputerem). Po sprawdzeniu na moje wątpliwości i pytania nie odpowiedział, kontakt się urwał. Mam mocno mieszane uczucia, jeśli nie byłoby to praktycznie nowe auto to miałbym masę
@sasik520 no bo sprawdzenia się odbyły, napisał mi smsa że auto jak nówka i nie ma się czego czepiać. Zdjęcia dosłał również z opóźnieniem, chyba po 4/5 dniach. Ta ocena mieszana to chyba z sentymentu do jego programów.