Aktywne Wpisy
Jakis_Leszek +9
Załóżmy hipotetyczną sytuację;
Macie koleżankę, która się wam podoba ale nie wiecie jak zagadać i pociągnąć znajomość dalej: wiecie że uwielbia koty i jest ta słynna kociara. Źrenice się jej rozszerzają gdy widzi kota. No i ma urodziny, zostałeś zaproszony tylko Ty. Czy taki prezent jak pić tel byłby dobry?
Jak byście zareagowały na taki prezent?
Jakby
Macie koleżankę, która się wam podoba ale nie wiecie jak zagadać i pociągnąć znajomość dalej: wiecie że uwielbia koty i jest ta słynna kociara. Źrenice się jej rozszerzają gdy widzi kota. No i ma urodziny, zostałeś zaproszony tylko Ty. Czy taki prezent jak pić tel byłby dobry?
Jak byście zareagowały na taki prezent?
Jakby
pamparam2 +157
Ale nie ma on sensu jak nie ma infrastruktury, która mu posłuży. U nas tego nie ma, więc nie ma biletu.
Bo, niska przepustowość, nie wszędzie da się dojechać, brak planowania miasta pod kątem komunikacji miejskiej, stan torów jak i wykolejenia chociażby. I jest pewnie dużo więcej rzeczy ale nie chce mi się analizować.
Nie mieszkasz we Wrocławiu to nie wiesz, że tu pod kątem komunikacji żyje się coraz
XD i nie ma niczego
@forkbomb: Przecież podałem całe 3 wiersze i nic się nie motam cały czas mam jedno zdanie które napisałem wyżej ( ͡° ͜ʖ ͡°) Nie ma infrastruktury od pieszo-rowerowej, przez drogową, po wodną i kolejową, by taki bilet miał sens. Miasto jest źle planowane pod tym kątem i taki bilet
że nie ma chodników i ścieżek rowerowych? no daruj ( ͡° ͜ʖ ͡°) nie można brać tego
@instalacja: no nie wiem, może metro?
Co z tego, że jest ścieżka w jakimś fragmencie miasta, jak nagle się kończy i trzeba kombinować gdzie jechać dalej?
Co z tego, że masz wydzielone torowiska, jak się popsuje albo wykolei tramwaj na nim?
Co z tego, że są zwężane drogi wszędzie, jak nie ma alternatyw i tym samym przerzuca się ruch na do tej pory spokojne okolice.
Takich problemów miasto ma sporo.
I tak samo jestem pewien, że to miasto chętnie by przytuliło kasę
co do łysego, to
akurat mieszkałem na kletni dobre 20 lat więc zastanawiam się
@forkbomb: i tu uważaj, bo tłumaczę to 5 raz i nie udało się, więc spróbuję 6.
Nie będzie miał sensu bilet aglomeracyjny, jak nie będzie z niego korzyści. Obecnie nie ma, bo ten bilet nic nie oferuje poza tańszym poruszaniem się po zapchanym mieście. Zyska z tego niewielki procent ludności, dla której ważna jest jedynie cena,
@symis: lol chyba ktoś nigdy nie jeździł regio w godzinach szczytu ( ͡° ͜ʖ ͡°) to jest walka o życie i miejsce stojące. Na przystankach z ostatnich wrocławskich stacji do Wrocławia Głównego albo jakichś stacji obok korpo wsiada i wysiada zawsze, serio, zawsze masa ludzi.
Problemem bardziej było to,
@4alz: albo odwoływanie pociągów w ostatniej chwili jak jest cały peron ludzi, bo przecież za pół godziny następny to poczekajo i się jakoś ich dociśnie kolanem ( ͡° ͜ʖ ͡°
@Constantine: ale ja nie neguję, że nikt nie jeździ spod miasta do miasta.
Tylko nie ma sensu czegoś utrzymywać, skoro ludzie i tak jeżdżą nawet na normalnych biletach ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Dlatego bilet aglomeracyjny ma przekonać ludzi, by nie jeździć autem tylko miejskim transportem. A do tego potrzeba czegoś więcej niż tylko jednej linii i