Aktywne Wpisy
uncle_freddie +421
Pokaz mocy i szybkości w wykonaniu obu Polek w pierwszym biegu eliminacyjnym:
Aleksandra Mirosław z rekordem świata, Aleksandra Kałucka z rekordem życiowym
MIRROR: https://streamin.one/v/0d72f1ed
#paryz2024 #paryz2024gif #speedclimbing
Aleksandra Mirosław z rekordem świata, Aleksandra Kałucka z rekordem życiowym
MIRROR: https://streamin.one/v/0d72f1ed
#paryz2024 #paryz2024gif #speedclimbing
KRZYSZTOF_DZONG_UN +616
#paryz2024 myślę że powinniśmy wynajdywać jeszcze więcej nowych dyscyplin, wspinaczka spoko i dużo konkurencji Ti można dużo medali
Ale przydałby się zuzel, zuzel na 1000 metrów, zuzel na 10 kilometrów, zuzel tylko że skręcasz w drugą stronę, zuzel drużynowy, zuzel mix
Ale przydałby się zuzel, zuzel na 1000 metrów, zuzel na 10 kilometrów, zuzel tylko że skręcasz w drugą stronę, zuzel drużynowy, zuzel mix
@Darth_Gohan: Czyli będziesz miał bilet z którego nie skorzystasz, bo nie będzie jak jeździć MPK po mieście?
Bo dalej będzie się opłacało mieć auto i być wszędzie szybciej i mieć możliwość jechania tam gdzie się chce? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Co z tego, że masz Buspas jak ten Buspas jak na Jagodnie sprawia, że autobus stoi zdecydowanie dłużej bo musi się do niego dostać?
Buspasy też trzeba umieć robić.
Najpierw dobrze zorganizowany transport, a potem na to bilety.
Żeby móc zorganizować transport musisz mieć go po czym puścić. Na tą chwilę we Wrocławiu nie ma jednej poważnej obwodnicy nawet.
Bo była mała popularność ( ͡° ͜ʖ ͡°) Właśnie przez mizerną jakość usług i nie ma sensu go utrzymywać.
Nie ma go bo się Wrocław nie dogadał z PKP i samorządem wojewódzkim.
Do tego w ramach umowy biletów aglomeracyjnych była jeszcze kwestia jeżdżenia na bilecie na okaziciela po mieście w PKP w ramach tego biletu MPK. A to już miało całkiem spory wpływ na to jak dużo ludzi wybierało kouminkacje zbiorową w mieście.
@symis: co ty chłopie pieprzysz za durnoty? Nie ma bo się Sutryk sam ze sobą nie dogadał jak jeszcze siedział w zarządzie KD
Elementów układanki jest kilka: park+ride, infrastruktura przesiadkowa, częstotliwość, pokrycie, .... bilet aglomeracyjny to wszystko spina a jego wykorzystanie zależy od poziomu zaawansowania systemu. Nasz system, okazuje się, był wystarczający na tyle, że ludzie chcieli z niego korzystać. Tyle
@Positano1: ty się śmiejesz a w szczycie na Zwycięskiej matka z
@puexam: najlepsze jest to że ja się nie śmieje, tylko to była w pełni poważna rada ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@forkbomb: Bo nie było takiej kasy jak każdy z tych podmiotów by chciał, gdyż nie było kasy od mieszkańców z tych biletów. Jakby to był taki złoty graal, to każdy by się chciał wpływami z niego dzielić przecież.
@wszystkieNazwyZajete: niemożliwe, przecież więcej dróg i pasów to mniejsze korki. złą drogę oglądasz mówię ci, zobacz inne pasy bo różne są :D
@symis: otóż jest. ponieważ ludzie jeśli nie dojadą zbiorkomem, dojadą swoimi samochodami. A to już jest bardzo sprawa miasta Wrocław.
ale co nie działa? sam jeździłem na takim bilecie do pracy i działał.
pociągi jeżdżą po torach, przypominam. nie wiem co ma jedno do drugiego
@symis:
I że Ty jeździłeś, to nie znaczy że jeździli też inni i było to korzystne dla miasta.
@symis: no jasne.
z drugiej strony można naiwnie wierzyć naszemu łaskawie panującemu prezydentowi, że "nie było zapotrzebowania" ( ͡° ͜ʖ ͡°)