Wpis z mikrobloga

: bedzie smiesznie jesli okaze sie ze do reklamacji wysylki w InPost trzeba uzyc danych klienta


@Qtavon: Do składania reklamacji u operatora pocztowego uprawniony jest w 99% przypadków nadawca.
  • Odpowiedz
@Qtavon: raczej nie, bo odbiorca w InPost nic nie może zrobić w sumie. Miałem kiedyś sytuację, że podałem błędny kod pocztowy i InPost dostał Downa. Jako odbiorca nic nie mogłem zrobić i wszystko leżało po stronie nadawcy
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@piker: @rzuf22: ale nie jak paczka już czeka na odbiór w paczkomacie ( ͡° ʖ̯ ͡°) w takim wypadku potrzebny jest kontakt z odbiorcą i ewentualnie zwrot paczki lub ponowna zapłata. A nie na zasadzie cofniemy i co nam zrobisz? Są jakieś zasady jakby nie było i tak #tagomago jak #perfumeria je złamały. Napierd*lać negatywy i oywierać dyskusje bez zamknięcia.
  • Odpowiedz