Wpis z mikrobloga

Mirki, mam pytanie. 28.12.2013 oddałem 2 miesięczny telefon ZTE Blade III Pro do wymiany z tytułu niezgodności towaru z umową. Telefon od nowości zaczął się samoczynnie resetować itd. Sieć PLAY miała 14 dni na ustosunkowanie się do mojego żądania. Do dzisiaj nie przyszła odpowiedź listem poleconym, znaczy że przyjęli moje żądanie. Jednak teraz się loguję na www.ccsonline.pl i wpisuję swój numer IMEI i jest napisane "urządzenie czeka na dostawę części". CO TO #!$%@? JEST?! Przecież ja chciałem WYMIANY, a nie naprawy! Co robić? PLAY zlewa ciepłym moczem zarówno na infolinii, w salonie pinda nie wie o co chodzi itd. Do kogo uderzać? Poprzedni telefon leżał w naprawie 58 dni!!!! Pomóżcie, bo "nie wytrzymię"......... #play #gsm #oszukujo #rzecznikprawkonsumenta
  • 17
@Stelmi00: Mialem podobna sytuacje. Telefon mi padl i w gwarancji mialem zapisane, ze jak nie wyrobia sie w ciagu 14 dni, to moge ubiegac sie o wymiane. Dzwonilem do ccsu, to powiedzieli, ze salon, w ktorym zakupilem musi to zglosic, co samo w sobie jest glupota. Przeszedlem sie i musialem tlumaczyc konsultantowi o co chodzi. Dopiero wtedy sprawa ruszyla. Lacznie zajelo to wszystko ponad miesiac, ale dali nowy.
@dapu: do FK dzwonie juz 20min i nie ma szans sie dodzwonic. Jutro sie przejade do siedziby w Krakowie... #!$%@?, byłem w salonie Play przedwczoraj i pytam sie kiedy otrzymam nowy telefon bo mniemam że uznali moje żądanie. A babeczka "Noo, na gwarancji nie wymieniamy". To tylko oznacza, że w salonie pracują osoby nie mające bladego pojęcia co robią. Poprzedni telefon oddalem w ramach gwarancji, trzymali 58 dni, i potem w
@Stelmi00: Mają 14 dni na ustosunkowanie się do Twojej prośby. Pewnie liczy się data stempla pocztowego. Jeżeli po 17 dniach nic nie dostałeś, tzn, że reklamacja uznana i Ciebie nie obchodzi, że nie mają jakiejś części. Zgłoś się do rzecznika, napisze pismo albo powie co napisać i tyle. Towar niezgodny z umową - mają wymienić na nowy wolny od wad.
Jeżeli masz czas to idź, jak nie to sam napisz pismo, w necie jest pełno wzorów. Reklamuj z tytułu niezgodności z umową, przypomnij im, że nie odpowiedzieli Ci na wcześniejsze pismo, że termin rozpatrzenia reklamacji minął i że żądasz wymiany na nowy.
@kavec ja już 16 dnia wysłałem im maila z przypomnieniem że składałem w ramach 'niezgodności towaru z umową' i żądałem wymiany na nowy. Korzystałem z różnych wzorów w internecie. Jednak jak pojadę osobiście, to może się coś zadziała, maila łatwo olać...
@Stelmi00: A, no tak, nie doczytałem, że olali całkowicie. Heh debile, no to teraz zostaje wymiana, ale mówię, pewnie nie będzie tak łatwo.

My zawsze pilnujemy tych #!$%@? 14 dni chociaż na niezgodnośc chyba tylko 2x ktoś oddawał w przeciągu 2 lat jak pracuję. W 2 przypadkach nie wymieniono tylko naprawiono.
@Nekron: Kurde, jest mały problem. Ale jest taka treść:

Niniejszym, zawiadamiam, iż otrzymany przeze mnie w dniu xxxxx 2013 r. telefon komórkowy ZTE Blade III Pro (numer IMEI: xxxxxxx) jest niezgodny z umową. Niezgodność polega na częstym samoczynnym resetowaniu smartfona. Telefon w trakcie użytkowania wiele razy dokonuje restartu, uniemożliwiając korzystanie ze wszystkich funkcji sprzętu. Niezgodność została stwierdzona w dniu 1 grudnia br. Z uwagi na powyższe żądam, na podstawie art. 8