Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 9
Dokładnie 20 lat temu xD Wypuścili Resident Evil 0 na Gamecube'a ( ) Tak, to tutaj po narzekaniach graczy usunęli skrzynkę z save roomu, a dodali opcję, że będziemy wyrzucać itemy na ziemię xD Jak to wyglądało? A tak, że jak nie znałeś gry to wyrzuciłeś jakąś ważną rzecz i musiałeś wracać po nią przez całą mapę xD Czy ktoś to w ogóle tetował? Jaki debil to tak zaprojektował? XD

#gry #gimbynieznajo #residentevil #retrogaming
Mega_Smieszek - Dokładnie 20 lat temu xD Wypuścili Resident Evil 0 na Gamecube'a (✌ ゚...

źródło: comment_1668272578KhJcXnXYGjtgUa39gIZqhS.jpg

Pobierz
  • 6
@Mega_Smieszek: Ta mechanika była mieczem obosiecznym. Kto wracał przez całą mapę po durną linkę z hakiem ten wie o czym mówię xD Ale z drugiej strony gdy do otwarcia czegoś było potrzebne np. połączenie 2 itemów, można było zostawić item na ziemi przy zagadce i wrócić tam gdy miało się już drugi do kompletu. Jednak częściej ta mechanika irytowała niż pomagała koniec końców, zwłaszcza przy bardzo małym ekwipunku na postaciach.
@Mega_Smieszek: Moim zdaniem system zarządzania inwentarzem w większości Residentów jest kiepski - przedmioty questowe nie powinny być do niego wliczane. Kombinowanie ile zabrać broni (i jakie), amunicji i roślinek - z tym nie mam problemu. W obecnej postaci jest tylko irytujący i niezbyt realistyczny przez pojemniki z teleportującymi się przedmiotami pomiędzy nimi. W RE0 jest jeszcze gorzej, bo możesz skazać się na ogromny backtracking albo szukać upuszczonej rzeczy.