(na końcu wołam zainteresowanych z tego wpisu dotyczącego rozładowującej się opaski MiBand 6 NFC:)
Dostałem ze sklepu odpowiedź na moją reklamację (rękojmia):
W odpowiedzi na złożoną reklamację uprzejmie informujemy, że zgłoszone żądanie reklamacyjne nie może być uwzględnione.
Przeprowadzona weryfikacja podanej w zgłoszeniu reklamacyjnym wady towaru nie potwierdziła jej występowania. Reklamowany towar jest zgodny z umową, wolny od wad, za które Sprzedawca ponosi odpowiedzialność. W zaistniałych okolicznościach nie jest możliwe zakończenie reklamacji w oczekiwany sposób.
Czyli wszystko jest git... oprócz tego, że opaska na ustawieniach widocznych na załączonym obrazku straciła 60% baterii w 24h. Zasadniczo wpis informacyjny, bo sprawa świeża, jeszcze nie wiem co dalej. Czekam na opaski (sprawa dotyczy dwóch sztuk, produkcja 09/2021 i 10/2021, zakupione w październiku br.), zobaczę jak będą działać, porobię notatki ( ͡°͜ʖ͡°)
@Veuch: chyba na wykopie czytalem, ze po ostatnich aktualizacjach cos sie p------o w opaskach i trzeba wlaczyc i wylaczyc opcje bodajze tetna, zeby zalapala a nie sprawdzala co 1sek.
Soft od xiaomi w kazdym urzadzeniu to sa wiecznie niedopracowane bety, zwlaszcza dla uzytkownikow spoza Chin. Sklep/serwis wlaczyl zobacyzl ze dziala i nara, watpie zeby ktokolwiek weryfikowal te baterie. Podpieli pod tester plus logi i nara nie nasza sprawa. I w
@PurpleHaze: oczywiście, rozumiem to podejście i całkowicie mnie nie zdziwi, jeżeli faktycznie tak było. Nie ukrywam, że po cichu liczyłem na to, że problem jest „znany” i sklep wykona jakikolwiek ruch. Niestety. Zdaję sobie sprawę ze specyfiki problemu i nie dziwi mnie zupełnie taka odpowiedź sklepu... tylko, że niczego mi to nie wyjaśnia. No nic, będziemy kombinować coś dalej, może magicznie opaski się naprawią - czasami urządzenia idą po rozum
@Veuch: Ja bym grzebal po stornach, reddicie, forum xiaomi i miuipolska czy ktos sie nie boryka z tym problemem i czy nie znalazl rozwiazania. Jesli factory reset nie pomogl, to nie wiem czy jest szansa ze kolejny update to ogarnie.
(na końcu wołam zainteresowanych z tego wpisu dotyczącego rozładowującej się opaski MiBand 6 NFC:)
Dostałem ze sklepu odpowiedź na moją reklamację (rękojmia):
Czyli wszystko jest git... oprócz tego, że opaska na ustawieniach widocznych na załączonym obrazku straciła 60% baterii w 24h. Zasadniczo wpis informacyjny, bo sprawa świeża, jeszcze nie wiem co dalej.
Czekam na opaski (sprawa dotyczy dwóch sztuk, produkcja 09/2021 i 10/2021, zakupione w październiku br.), zobaczę jak będą działać, porobię notatki ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Dziedziel: @bigos555: @xxx12321_new: @addwad
źródło: comment_1667982207e1kpFnS7mZwPnGD3iAbRPn.jpg
PobierzSoft od xiaomi w kazdym urzadzeniu to sa wiecznie niedopracowane bety, zwlaszcza dla uzytkownikow spoza Chin. Sklep/serwis wlaczyl zobacyzl ze dziala i nara, watpie zeby ktokolwiek weryfikowal te baterie. Podpieli pod tester plus logi i nara nie nasza sprawa.
I w
Zdaję sobie sprawę ze specyfiki problemu i nie dziwi mnie zupełnie taka odpowiedź sklepu... tylko, że niczego mi to nie wyjaśnia.
No nic, będziemy kombinować coś dalej, może magicznie opaski się naprawią - czasami urządzenia idą po rozum
Jesli factory reset nie pomogl, to nie wiem czy jest szansa ze kolejny update to ogarnie.