Wpis z mikrobloga

@Afera_zbozowa tak jak Mirek wyżej napisał. 3.2 w brerze to nie jest busso, tylko JTS. Silnik nie taki zły, ale BARDZO drogi w utrzymaniu (rozrząd to 7-20k), dużo pali i nie założysz gazu. 2.2 jts ma raczej słabe opinie. 2.4 jtdm bardzo dobry (ale jak na ropniaka sporo pali, brera jest ciężka - trasa to 7-8l, miasto nawet do 10-11l). Głowice pękają i to jest loteria, ale też nie ma co się
@czaari: nie jest tak źle z tym rozrządem. O ile robi się od razu.

Głowice pękają i to jest loteria, ale też nie ma co się tego panicznie bać, podobno mają źle zaprojektowane chłodzenie i jak jest w aucie dpf to podczas wypalania osiąga za dużą temperaturę.


To takie mity. EGT jest wyższe po programie czy w szybkiej trasie.
Tak naprawdę wykańcza je miejska jazda w połączeniu z wypalaniem DPF.