Wpis z mikrobloga

@card_man: ja mam średnią coś lekko poniżj 200, (trochę lepszą w zł, poprzez osłabiającą sie złotówkę). Z jednej strony to dalej jest maszynka do robienie kasy, z drugiej robią double down na tego głupiego metaversa i w dupie mają akcjonariuszy bo ich "haryzmartyczny" CEO i founder co raz trafił 6 w totolotka, myśli, że trafi kolejną 6 w totka.
  • Odpowiedz
sam się zastanawiam, bo w tę metę serio #!$%@?ą takie kolosalne kwoty że głowa boli a nie widać żadnego sensownego efektu. Około 12mld$, 2 lata wypłat 500+. Jeśli tyle poszło na te ich nowe gogle i horizon worlds które wygląda jak projekt studencki to . Żeby ktokolwiek tam chciał zajrzeć to musi być to coś minimum na poziomie jakiegoś GTA 5 jeśli chodzi o mechanikę i grafikę
pywc - sam się zastanawiam, bo w tę metę serio #!$%@?ą takie kolosalne kwoty że głowa...
  • Odpowiedz
Predzej bym widział oczami wyobraźni przyszły metaverse do którego zucc się pałuje wieczorami jako jakiś zmodowany mmorpg od blizzarda lub gta vr. Tak jak counter strike który wyszedł początkowo jako mod
  • Odpowiedz
@lecho182: jeszcze wstanie. To jeden z tych too big to fail bo za dużo ma z niego NSA i inne trzyliterówki, a i można pogrzebać w wyborach reżimów oraz niewpuścić trampa ponownie.
  • Odpowiedz
@pywc: taa tak samo jak minecraft czy fortnite musiał być na poziomie gta V żeby przyciągnąć grube miliony graczy ;)
Nie mówie że tu będzie tak samo, nawet bym nie chciał bo uważam że to wszystko zmierza w złą stronę, ale imo nie bał bym się o nich, skoro pompują taki hajs to raczej mają jakiś plan ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@PonuryZielarz: mają taki plan że wygląda to jak gówno jak widziałem na yt XD
Minecraft od samego początku intrygował, już we wczesnej wersji, mimo kanciastej grafiki, potrafił przyciągnąć przez pomysł do budowania w świecie z klocków. A dzisiaj w erze masy gier VR, takich jak np Half Life powstaje takie gówno
  • Odpowiedz
Żeby ktokolwiek tam chciał zajrzeć to musi być to coś minimum na poziomie jakiegoś GTA 5 jeśli chodzi o mechanikę i grafikę


@pywc: Akurat w VR fotorealistyczna grafika nie ma aż takiego znaczenia jak różne inne elementy, które mogą wybić Cię z imersji, tzn. poczucia że jesteś wewnątrz wirtualnej rzeczywistości. Na przykład jeżeli w scenie są obiekty, z którymi wchodzisz w interakcję, to o wiele ważniejsze jest żeby te obiekty nie
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@PonuryZielarz: możliwe że jakaś docelowa grupa się trafi, bo to była moja subiektywna opinia, nie trafiło w gusta, no ale może nabierze to jakiegoś ciekawego kształtu w przyszłości
  • Odpowiedz