Wpis z mikrobloga

18+

Zawiera treści 18+

Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.

Za każdym wysłanym mailem. Mam wrażenie że kontaktuje się tylko i wyłącznie z ludźmi specjalnej troski, którzy czytania ze zrozumieniem do 40 roku życia nie są w stanie ogarnąć. ( ͡° ʖ̯ ͡°)


@GajuPrzegryw: Najgorzej jak dostaniesz takich pod swoje skrzydła. Zaczynasz rozumiec czemu jak chce się być dobrym kierownikiem, to trzeba mieć nerwy ze stali.
@localoca: Ja tutaj bardziej wspominam o innych strukturach w firmie. Ja jestem ty słynnym IT(chociaż z it mamy niewiele wspólnego), a kontaktujemy się z klientami po wcześniejszej weryfikacji i zgłoszeniach wewnętrznych dwóch innych działów, sales i marketingu.

Problem jest taki że klientom oferowane są często nierealne rozwiązania informatyczne i potem ja się muszę z tego tłumaczyć lub ogarniać obejścia systemowe.

A jeszcze lepiej jak myła nazwy aplikacji wewnętrznych. Klient za #!$%@?
@GajuPrzegryw: Pierwszy problem da się rozwiązać konsultacja techniczna zanim coś zostanie sprzedane. Wydawało mi się, ze to standard. :o A co do tego 2 procesu z danymi, to jednak coś musi być w procesie nie tak. Może ui strony, może niewłaściwa osoba się tym zajmuje. Ja już się nauczyłem, ze nie można się złościć w wielu sytuacjach na tego zwykłego pracownika, że on nie ogarnia. Dla nas uzyskanie jakichś danych to
@localoca: Tak właśnie jest customer care z sales zajmuje się się każdym klientem i przez zgłoszenia przypisuje to do nas. Problemem jest brak zainteresowania sales klientem, i nie pilnowanie tego co klient robi.

Co do instrukcji była pisana przez nas, i sprawdziliśmy ja na ludziach właśnie z sales. Nie była wypuszczona bez konsultacji. Jeśli oni sobie poradzili to każdy sobie poradzi. Pomijam że strona www prowadzi klienta krok po kroku tylko
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Hangry: druga strona medalu jest taka że olewasz informacje z maila z premedytacją bo masz w dupie to co ktoś napisał i oczekujesz że zmieni zdanie po drodze ale nie możesz napisać tego wprost z jakiegoś powodu. To jest tragedia obu stron
@GajuPrzegryw: a spróbuj zadać dwa pytania w mailu ( ͡° ͜ʖ ͡°) dostaniesz odpowiedź tylko na jedno

jak już muszę z kimś takim mailować to wymieniam mu pytania w punktach, ponumerowane
@Jacv: Dlatego instrukcja ma 6 punktów i jest ponumerowana i odpowiednio sformatowana by każde pytanie było osobno, by było oczywiste i widoczne.
( ͡° ʖ̯ ͡°)

Mam dość. Po prostu odrzucam klientów którzy nie potrafią czytać i według procesu mam prawo jeśli klient nie jest w stanie wykonać prostych czynności administracyjnych.