Wpis z mikrobloga

prosiłbym o podrzucenie blueprintów na tory/skrzyżowania, wykorzystujące dwie nitki w każdą stronę
moja fabryka nie wyrabia na pojedynczych i zaraz chyba zacznę likwidować lewoskręty by temu zaradzić XD

#factorio
  • 15
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@guest: dwie nitki wiele Ci nie pomogą. Lepiej przeorganizować transport by pociągów jeździło mniej lub na krótsze dystanse, ewentualnie cześć produkcji robić bezpośrednio przy złożach surowców jak np produkcja płytek
@Marval: już tak robię w kilku miejscach, dodatkowym rozwiązaniem na które wcześniej miałem wyjebongo to wrzucenie "poczekalni" gdzie sie tylko da, oraz blokada pociągów siecią logistycznym gdy w buforze mam jeszcze dużo półproduktów
możliwe że zbliża się moment na budowe kolejnych labów i miejsca na rakiety ( ͡° ʖ̯ ͡°)
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@guest: dla zmniejszenia ruchu pociągów jeszcze robiłem układy gdzie wszystkie skrzynki wyladunkowe łączyłem przewodem sumując ich zawartość, potem odejmujesz to od całkowitej pojemności skrzynek, wynik dzielisz przez pojemność pociągu i podpinasz do stacji kolejowej jako limit pociągów, wtedy stacja będzie otwarta dopiero gdy jest w stanie przyjąć cały pociąg i tylko wtedy.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@guest: zamiast nitek musisz zwiększyć długość pociągu. Uważam, że czterech wagonach ciężko zrobić 10k flaszek na minutę, właśnie ze względu na zapchanie sieci pociągów
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@guest: nie wiem jaki masz cel i jak duża jest twoja baza sobie jak duża na być.
Uważam że podwójne tory nie zwiększa dwukrotnie przepustowości. Natomiast zdwojenie liczby wagonów na pewno
kiedyś zrobiłem fabrykę która składała się z modułów produkujących jeden produkt i wszystko było wożone pociągami pomiędzy modułami tak aby wszystko hulało. Podwójne tory są dobre tylko na głównych magistralach, chociaż pojedyńczy tor z gęsto rozstawionymi mijankami też daje rade. Przy 100 + pociągach największym problemem jest zaopatrzenie floty lokomotyw w paliwo - tam tworzył się największy korek