Wpis z mikrobloga

@Sibu: Tak z ciekawości, co Cię pcha akurat w to "otomotoklik"?
Jeżeli się sugerujesz tą "gwarancją", to nie licz na nią za bardzo, cokolwiek byś potrzebował (np. wymiana rozrządu, w obu tych autach to droga zabawa) jest w niej wyłączone.
Jak za tą cenę, to oba te auta nie mają sensu, ta piątka jest biedna aż piszczy, to A7 jak na zwykłe 245KM i 2010r kosztuje krocie.
W przypadku A7, już
@miltem: Tak zasadniczo, to absolutnie wszystkiego.
Z przykładów widocznych na pierwszy rzut oka:
- Bazowe xenony, ani to skrętne, ani LED-y które już można było wtedy kupić,
- Zupełny brak panelu asystentów po lewej od kierownicy, na nim mógł być: włącznik headupa (którego to auto ofc nie ma), lane assist, asystent awaryjnego hamowania (wykorzystuje radar od ACC, którego to auto nie ma), night vision, asystent martwego pasa,
- Bazowe sportowe fotele,
@sha128:

Dizekuje ale sam sobie musze ogarnac dostep do CPP, nie bede z kazda oferta ludzi pytal

@FenixxPl:

Juz kilka razy kupielm rozne drogie rzeczy od osob prywantych i sie na tym przejechalem. Tutaj przynajmniej bede mial gdzie pojsc z morda i robic dym jak bedzie cos nie tak. I dzieki za analize - nie cisnie mnie na zakup ( Uber strong ) takze mam komfort szukania na spokojnie
@Sibu: Tylko to trochę rozwiązanie jak "oparzyłem się parę razy, zamiast lepiej sprawdzić czy woda nie jest wrząca, wskoczę od razu na bombę".
Duże firmy mają zazwyczaj na tyle dopracowane regulaminy/umowy, że nie ściągniesz z nich absolutnie nic, nie ważne jakich dymów byś nie robił, bo oni mają całe zespoły od radzenia sobie z "dymiącymi".
W przypadku każdego auta bardzo sugeruję jego dobre sprawdzenie (najlepiej w jakimś warsztacie który specjalizuje się