Wpis z mikrobloga

Doszedłem, że kuchenka z Ikei taka o zaczęła mi ostatnio losowo wywalać różnicówkę. Wg google może to być wina zużytych (?) grzałek. Gwarancja chyba się kończy za kilka tygodni, ale nie wiem czy znajdę dowód zakupu. Jakbym nie znalazł, jak to się naprawia?

Zauważyłem, że ostatnio jak mi wywaliła to uchwyt potencjometru kuchenki był nagrzany. Zwykle kuchenka działa OK, ale raz na jakiś czas wywala RCD. Dzisiaj za trzecim razem mogłem normalnie skorzystać, potencjometr nienagrzany i nic nie wywala. Może dlatego że otworzyłem okno? Temperatura spadła mi z 24.1 do 23.6C i może to wystarczyło.

#elektryka #ikea #elektrykapradnietyke #kuchennerewolucje
  • 6
  • Odpowiedz
@Mirek007: płaciłeś kartą? Jeśli tak, to jako dowód zakupu możesz wykorzystać potwierdzenie z tej transakcji.

Ewentualnie jeśli masz kartę Ikea damy to do niej też się przypisał zakup i będzie dowód.
  • Odpowiedz
@Mirek007: jak masz możliwość to spróbuj przepiąć piekarnik do innego gniazdka, miałem identyczny problem z różnicówką i po zmianie gniazdka wszystko śmigało
  • Odpowiedz
@Mirek007: Piekarniki mają to do siebie, że po paru latach ich grzałki potrafią mieć spore prądy upływu, szczególnie jeśli są intensywnie eksploatowane.
Rozwiązaniem problemu jest wymiana grzałek.

W Ikei raczej nie powinni robić problemów z reklamacją, nawet jeśli masz tylko zdjęcie rachunku.
  • Odpowiedz
@Mirek007: Zachęcamy do zgłoszenia reklamacji. Możesz to zrobić w Punkcie Obsługi Klienta w sklepach, telefonicznie: 22 275 00 00 lub na czacie z pracownikiem na naszej stronie. Na czacie odezwie się do Ciebie bot, wtedy wpisz "kontakt z pracownikiem". Do reklamacji jest niezbędny dowód zakupu (np. paragon, faktura, numer karty IKEA Family z zarejestrowanym zakupem, czy potwierdzenie płatności).
  • Odpowiedz