Wpis z mikrobloga

@MamByleJakiNick: tzn? Jak sprężarkę ze sprzęgłem? Do czego ja to podłączę? To ma być stacjonarna/mobilna tylko po gospodarstwie kolubryna o dużej wydajności. Silnik elektryczny do napędzania tego planuję na ten moment 11kW. Jak trzeba będzie większy, to dam większy ( ͡° ͜ʖ ͡°)

@PiotrFr: chyba pójdę w tym kierunku. Słyszałem właśnie, że tamte jednostki pojadą dalej same, nawet jak buda się rozsypie.
@Mowi:

tamte jednostki pojadą dalej same, nawet jak buda się rozsypie

Przez to i korozję większości aut silniki są za grosze.
No i bardzo mało palą jak na tak duże jednostki
@Mowi: Jak Trollunio pisał: 2.4 JTD, 10V z Alfy 156 lub 166. Znajdziesz za grosze, bo te auta dzisiaj często jeszcze lądują na szrotach (ale za chwilę już ostatnie pojadą), a właśnie silnik jest jedyną rzeczą, która jest w nich niezniszczalna i będzie chodzić jeszcze długie lata po utylizacji budy.
@KHOT: @Trollunio: @PiotrFr: jednak zwycięzcą konkursu będzie 2.4 JTD z Alfy. Jak patrzę na allegro to jest od groma dostępnych sztuk po 500-900 zł. A budowa głowicy 10 zaworami może ułatwić montaż całości - może się okaże, ze nie będzie potrzebna wcale customowa głowica.

Jeżeli nie dostanę nigdzie w pobliżu takiej sztuki, w następnej kolejności będę szukał Mercedesa
@Mowi: rok temu to byś mojego mógł dostać za tyle, po poszedł na złom. U mnie miał 300.000km przebiegu, czyli jakby doliczyć ze dwieście skręcone wcześniej, to pewnie pół bańki pękło i silnik się dopiero dotarł, bo chodził jak złoto, tylko niestety buda nie wytrzymała i podłogi zabrakło, plus zawias i półosie były do odbudowy, więc kierunek był jedyny słuszny. Przez 9 lat jazdy w silniku poza olejami/rozrządem wymieniłem tylko oba