Wpis z mikrobloga

@adee86: Podłącz najpierw ten Hub 4 i zobacz czy zadziała. Nie wiem jak jest akurat w Virgin, ale jest szansa, że będzie działać. Jak nie, to wydaje mi się, że można go skonfigurować na podstawie danych z tego co masz obecnie, tak żeby działał. Zawsze możesz też zadzwonić do Virgin i powiedzieć, że masz Hub4 teraz i chcesz, żeby działał.
  • Odpowiedz
@Sztachuk: chodzi o to że kumpel ma taki sam układ chaty a router stoi w tym samym miejscu, zdecydowanie u mnie Hub 3 nie daje do końca rady a Hub 4 ogarniał parter i piętro idealnie plus ogród. Temu myślałem że jak go podłącze to będzie chodził. A co z routerami takimi marketowymi? Tp link powiedzmy? Jak go skonfigurować?
  • Odpowiedz
@adee86: Wychodzi na to że Virgin musi Ci aktywować ten ruter na Twoim koncie. Zadzwoń do nich, żeby to zrobili:

Red LED means your hub has no connection to the CMTS. It's probably not been activated, call Equipment activation on 0800 953 9500. If you plug in your previous hub and it works, the Hub4 has definitely not been activated.


Opisz sytuację i nie powinno być problemu. To nie Polska,
  • Odpowiedz