Wpis z mikrobloga

Cześć, mam problem z podłączeniem do kamery przez P2P u znajomego.
Model DH-IPC-HDW2831TMP-AS-S2.
W zakładce P2P normalnie jest kod QR i status ONLINE. Adres IP jest publiczny bo to neostrada jest IP 37.X.X.X, aeha146.neoplus.adsl.tp.net.

Co może mnie blokować? Nawet otwarcie portów 37777 i 37778 nie pomaga.

Co ciekawe w mojej sieci nie mam żadnych portów otwartych ani nic i przy modelu DH-IPC-HDW2831TM-AS-S2 wszystko działa od strzała. Tylko tutaj na jednej ze starszych kamer jestem zalogowany w ddns-ie od dahuy.

#monitoring
Pupeteu - Cześć, mam problem z podłączeniem do kamery przez P2P u znajomego.
Model D...

źródło: comment_1664633989wQlmv30svjJHnxR4ruorrt.jpg

Pobierz
  • 15
  • Odpowiedz
  • 1
Neostrada i adres publiczny? Na pewno nie. Po drugie do połączenia P2P i podgląd przez chmurę nie jest potrzebny publiczny adres ani odblokowanie portów bo działa to po 80.
Wg mnie gdzieś popełniasz błąd daj jakieś screeny z menu konfiguracji sieci przede wszystkim strona gdzie masz wpisane DNS w kamerze bo najczęściej tam jest problem - będziesz miał status online a działać nie będzie.
  • Odpowiedz
@dktr: sagaemcom wifi 11n router F@st 2704 Orange PL

Dziwne jest, że ten komunikat występuje natychmiast po potwierdzeniu S/N w aplikacji DMSS. Wtedy pokazuje mi jak podłączyć kamerę itp.
No bez sensu, kompletnie.

Podłączyłem też swój modem i ustawiłem na niego bramę. Też nic, od razu wali komunikat ze zdjęcia.
  • Odpowiedz
@ToJaPl: Tak, w neostradzie jest publiczny adres który zmienia się co 24h. Jak kamera ma włączone upnp to aplikacja od chmury przekieruje se port i idzie po 37777, chmura tylko przekazuje aktualny publiczny adres.
  • Odpowiedz
  • 0
Masz najnowszy soft tej kamery? Bo jakoś staro wygląda.
Pierwszy DNS taki jak brama drugi googla.
Daj screeny reszty zakładek od sieci z kamery i tam gdzie P2P się ustawia.
  • Odpowiedz
  • 0
@dktr masz racje dla mnie wszystko co nie jest stałym publikiem to nie jest nim w ogole.
Włączenie upnp nie jest konieczne do działania podglądu kamery przez chmurę - ani na routerze ani na kamerze ani na rejestratorze tak jest w Hiku.

Uważam że u kolegi jest gdzieś prosty błąd w konfiguracji ewentualnie ma jakiś zabytkowy router który w jakiś magiczny sposób blokuje komunikację.
  • Odpowiedz
  • 0
@Pupeteu spróbuj zmiany DNS - bardzo częsta przyczyna nie działania chmury w Hiku. Daj znać jak będziesz miał tam dostęp będziemy testować.
  • Odpowiedz
@ToJaPl: Skoro u mnie działa na googlowym to tam ma nie działać? No chyba, że znaczenie ma serwer DNS umieszczony w konfiguracji routera na WAN-ie.
  • Odpowiedz
  • 0
Ja najwięcej montuję Hika. I tam jeśli pierwszy DNS jest googla to rejki często wariują i status chmury jest online a połączyć się nie można bo aplikacja wali błędami o połączeniu. A wystarczy że pierwszy DNS dajesz taki jak brama a drugi google i wtedy już mu wszystko pasuje. Takie uroki chińskich programistów.
  • Odpowiedz
@ToJaPl: mam dostęp TV-kiem.
Więc tak, ustawiłem najpierw dns na kamerze na adres routera - bez zmian.
Potem na adres serwera DHCP z WAN na routerze - też.
Mam wrażenie, jakby apka oczekuje ode mnie, żebym był w tej sieci połączony przez wifi.
Nawet jak tam byłem to i mogłem zalogować się na nią przez przeglądarkę to appka i tak pokazywała mi jak podłączyć kamerę do zasilania. Mam wrażenie, że
  • Odpowiedz
  • 0
@Pupeteu daj jakiś schemat jak to jest spięte bo jakoś się gubię
Chyba że jesteś spod Łodzi to mogę Ci pomóc lokalnie.
Ewentualnie możemy zrobić sesję na TV do Twojego kompa i popróbujemy
  • Odpowiedz